וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לגאידמק: "אין דבר כזה בתשלומים"

דור בלך

8.7.2009 / 9:29

יו"ר בקרת התקציבים היוצא, יאיר רבינוביץ', שולל את הצעתו של גאידמק לכסות את תקציבה של בית"ר בתשלומים: "זה לא אפשרי"

ארקדי גאידמק שוחח אמש (שלישי) בשעות הלילה המאוחרות עם איציק קורנפיין והביע נכונות להעביר את כל הסכום אותו בית"ר צריכה כדי לעמוד בהוצאותיה לאחר הקיצוצים (16-18 מיליון שקלים, בהתאם להכנסות), אך חשש שהעברת הסכום תביא למימוש עיקול הקבוצה על ידי חברת קיטאל ואיש העסקים ההונג-קונגי בלרם צ'ינארי, המחזיקים בעיקול על על נכסי גאידמק, בכללם בית"ר. גאידמק חוייב לשלם להם כ-90 מיליון שקלים.

גאידמק חושש כי לאחר שיעביר את הכספים, והקבוצה תהיה למעשה נקייה מחובות לעונה הנוכחית, יממשו הנושים את העיקול וינסו למכור את הקבוצה לאנשי עסקים שהתעניינו בה בתקופה האחרונה, כשגם אם לא יצליחו, הקבוצה כבר לא תהיה תחת שליטתו של האוליגרך בכל מקרה. גאידמק ביקש מקורנפיין לבדוק עם ההתאחדות אפשרות כי יעביר את הכסף בתשלומים חודשיים כדי למנוע מצב בו הקבוצה תהיה נקייה לגמרי מחובות העונה והנושים יבקשו להעבירה לידם.

מבחינה חוקתית העניין מורכב, שכן גאידמק מחויב להציב ערבונות לחוזי השחקנים כבר עם אישור התקציב בסוף החודש. בנוסף, גם אם יעביר את הכסף, הקבוצה לא תהיה נקייה לגמרי מחובות שכן לקבוצה התחייבויות של מיליוני שקלים גם לשתי העונות הבאות. בבית"ר יש מי שרואה את החששות של גאידמק כניסיון התחמקות נוסף ממימוש הבטחתו לתמוך בקבוצה.

יאיר רבינוביץ', יו"ר בקרת התקציבים היוצא, אמר לוואלה! ספורט כי בקשתו של גאידמק בלתי אפשרית: "אין דבר כזה בתשלומים, כדי לקבל אישור לשחק הם צריכים להציג את כל הערבונות מראש, או במזומן או בערבות בנקאית, אבל אי אפשר לשלם בתשלומים. זה לא אפשרי מבחינת חוקי ההתאחדות ואני לא רואה דרך שאפשר לעקוף את זה".

עדכון אחרון: 12:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully