וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום: "מקווה לעזור לבית"ר להשיג את האליפות"

דור בלך

2.2.2009 / 19:31

מגן/קשר מ.ס אשדוד חתם בבית"ר ירושלים עד תום העונה, ומכוון גבוה. החלוץ הברזילאי, קאדו, דרש חוזה לעונה וחצי ולא יוחתם במועדון

שחקן מ.ס אשדוד, ניר נחום, חתם הערב (שני) עד סוף העונה בבית"ר ירושלים. נחום, שיכול לשחק גם כמגן וגם כקשר ימני, הושאל עד תום העונה לדאבליסטית. כבר בסוף השבוע סיכמו המועדונים על העברת השחקן כחלק מעסקת משה אוחיון, במסגרתה בית"ר תקבל בחינם כל שחקן שאשדוד תוותר עליו בהשאלה עד סיום העונה. אלא שבאשדוד נלחצו בעקבות חוסר החיזוק בהגנה, והודיעו לבית"ר כי אין באפשרותם לוותר על השחקן. כעת, משהושאל שי מימון ממכבי חיפה לאשדוד, הוחלט בעיר הנמל לוותר על השחקן לטובת המועדון מהבירה.

נחום אמר לאחר החתימה: "אני מגיע לבית"ר ואני מקווה לעזור לה להשיג את המטרות שלה, שאחת מהן היא אליפות. זה לא יהיה קל, כי הפער לא קטן. מבחינה אישית, אני מקווה לשחק כמה שיותר, לבשל ולכבוש כמה שאפשר, אך הרצון העיקרי הוא לעזור לבית"ר להצליח בכל דרך שיבקשו ממני".

נחום הוא הרכש הראשון שמגיע לבית"ר בחלון ההעברות שמסתיים הערב. מהצד השני עזבו את המועדון יואב זיו ללוקרן הבלגית, דרק בואטנג לקלן הגרמנית, וכאמור משה אוחיון לאשדוד. הקבוצה קיבלה ארכה מההתאחדות עד לחצות על מנת להעביר את חוזיהם של שחקני הרכש. במועדון הוחלט לא להחתים את החלוץ הברזילאי קאדו. השחקן דרש כ-120 אלף דולר לחצי עונה וביקש גם חוזה לשנה הבאה, ובבית"ר סירבו. גם פציעתו, אשר תשבית אותו לחודש וחצי הרתיעה את המועדון, שדרש מהשחקן לוותר על כרבע משכרו עקב כך וקאדו סירב.

גם תיירי טאזמטה ככל הנראה לא יוחתם עקב העובדה שהשחקן עדיין לא הגיע להסדר עזיבה מול מכבי נתניה, ולא סביר שבית"ר תצליח לסכם איתו ולהעביר את חוזהו בבקרה עד לחצות. בנוסף, כמו קאדו, גם טאזמטה דורש חוזה גם לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully