וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שוקלת את אופציית טאזמטה

דור בלך

1.2.2009 / 20:16

החלוץ פרח תחת עטר בנתניה, ואחרי פציעת קאדו נבדקת אופציית החתמתו. על אליפות ידברו רק אחרי הפועל ת"א. ברוכיאן צפוי להיות כשיר

על אף שביעות הרצון בבית"ר ירושלים משני הניצחונות הרצופים, במועדון החליטו שלא לדבר על אליפות עד הודעה חדשה. "קודם כל יש לנו את הפועל ת"א, שזה הדרבי שלנו ורק אם ננצח אותו ואת המשחק שאחריו, נוכל להתחיל להסתכל למעלה", סיפר גורם בצוות המקצועי של האלופה.

גם השחקנים עצמם עסוקים בעיקר במשחק מול האדומים בשבוע הבא, כששיחת היום באימון הבוקר הייתה על המשחק ועל כך שהם חייבים לנצח עבור האוהדים, לאחר ההפסד הביתי בסיבוב הקודם. ראובן עטר לא ערך לשחקניו אסיפה הבוקר, והסתפק באימון שחרור. עקב ההחלטה לקיים את המשחק מול האדומים ביום שני, עידן טל ואריק בנאדו ייעדרו מהמשחק עקב צבירת צהובים.

לאור פציעתו של קאדו וההערכה כי לא יוחתם, בבית"ר בודקים את אופציית תיירי טאזמטה ששוחרר ממכבי נתניה. החלוץ, שהובא לארץ ע"י ראובן עטר ופרח תחתיו בנתניה, חביב מאוד על המאמן הבית"רי. "ראובן עטר אדם ענק, בכיתי כשעזב את נתניה", סיפר טאזמטה לוואלה! ספורט רק לפני שלושה ימים.

האפשרות להחתים את טאזמטה עלתה לראשונה כבר ביום חמישי כשנודע על שחרורו מנתניה, אך עקב הגעתו של קאדו הוחלט לוותר על הרעיון. כעת כאמור, הרעיון עלה שוב, אך בבית"ר יצטרכו למהר ולהחתימו כבר עד מחר בצהריים - תום מועד ההעברות

אבירם ברוכיאן שנפצע אתמול עבר הבוקר בדיקות וטיפולים, אך ההערכה בבית"ר היא שיהיה כשיר למשחק מול הפועל. ניר נחום לא יגיע לבית"ר לאחר שמ.ס אשדוד החליטה שלא לשחררו.

יואב זיו, שהיה אמור להגיע הבוקר להיפרד מבית"ר, יגיע בהמשך השבוע מפאת האימון הקצר והחסר. צדוק מלכה לא נכח באימון היום והגיע לאימון האקסית מכבי נתניה במסגרת קורס מאמני הפרו אותו הוא עובר. מלכה התקבל בחיבוקים ונשיקות על ידי שחקני נתניה והצוות האדמינסטריבי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully