וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בית"ר ירושלים בדרך לרכישה?

דור בלך

20.1.2009 / 16:02

אנשי המועדון ישבו אל תוך הלילה וערכו את כל המסמכים למכירת הקבוצה, לקראת פגישה גורלית השבוע. נציגו של גאידמק: "יקרו דברים מעניינים בקרוב"

אנשי בית"ר ירושלים ישבו אמש (שני) עד השעות הקטנות של הלילה במשרדי האגודה בגבעת שאול וערכו את כל המסמכים הנחוצים למכירת הקבוצה. היו שפרשו זאת כאירוע אופטימי לקראת מכירת הקבוצה לאיש עסקים שהביע ענייין אך רוצה קודם לבדוק את הספרים. בקרוב תתקיים הפגישה הגורלית בין הרוכש הפוטנציאלי לבין אנשי בית"ר, כשהאווירה במועדון אופטימית. הרוכש המיועד הביע התעניינות ממשית, כשגם גאידמק עצמו מעוניין למכור את הקבוצה.

אל משרדו של נציגו של גאידמק בארץ, עורך הדין דוד נרודיצקי, הגיעו מספר פניות בנוגע לרכישת הקבוצה, כשהאחרון העביר את כולן לקורנפיין ובית"ר. מבין כולם, כאמור, רק רוכש אחד הביע רצינות ונכונות לקחת את המועדון תחתיו ולעמוד בהתחייבויותיו לשחקנים. "אני יכול רק להגיד כי יקרו כמה דברים מעניינים מאוד בקרוב", סיפר נרודיצקי ולא הסכים להרחיב.

האווירה בגבעת שאול היום מתוחה במיוחד, כשכולם מחכים לראות מה יקרה בפגישה. בינתיים הוקפאה החתמת החלוץ איגו אוטגרי, אשר מסיים מחר את תקופת האימונים שלו בבית"ר. החלוץ מבוקש בקרית שמונה, אך מעדיף את בית"ר ועשוי אף להמשיך ולהתאמן במועדון מעבר לפרק הזמן שנקבע מראש, תוך המתנה להתבהרות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully