וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר לשחקנים: "אנחנו קבוצה וכולנו אשמים"

דור בלך

19.1.2009 / 15:06

מאמן בית"ר ירושלים עבד על הלכידות והזהיר את שחקניו: "מי שלא יבין שאנחנו גוף אחד, לא יהיה חלק מאיתנו". ורד עשוי להמשיך בהרכב

ראובן עטר הושיב את שחקניו היום אל מול מסך הטלוויזיה ועבר איתם מהלך מהלך ב-25 האחרונות של המשחק מול קרית שמונה בשבת. בכל מספר רגעים עצר עטר את הקלטת והסביר לשחקנים היכן טעו.

עם זאת, עטר לא בא בטענות אישיות לאף אחד משחקני הקבוצה, כולל טברטקו קאלה שספג שער בלתי מחויב בתוספת הזמן. "אנחנו קבוצה וכולנו אשמים במה שקרה בחלק האחרון של המשחק", הסביר להם המאמן. "כולנו איבדנו את היתרון וכולנו ספגנו בדקה האחרונה".

"כפי שאני מצפה מכם להיות יחד בניצחונות, ברגעים הקשים זה חשוב פי כמה וכמה", אמר עטר לשחקניו. המאמן לא אהב לשמוע ביקורת של שחקני ההגנה על שחקני הקישור במהלך ולאחר המשחק והזהיר את שחקניו מהישנות התופעה. "מי שלא יבין שאנחנו גוף אחד, לא יהיה חלק מאיתנו יותר".

מיכאל זנדברג ממשיך להתאוש מפציעתו וצפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל פ"ת בשבת. עם זאת, בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהשתלבותו של עידן ורד בהרכב, ושוקלים להמשיך ולתת לו את הקרדיט. עידן טל ערך אימון חלקי בלבד עקב מתיחה, כשאריק בנאדו שוחרר מהאימון.

איגו אוטגרי, אותו מעוניין להחתים ראובן עטר, יסיים ביום רביעי את פרק המבחן שלו במועדון. בבית"ר עדיין לא החליטו האם להחתים את השחקן עקב המצב העדין בו שרויה הקבוצה מבחינת יחסי העבודה עם ארקדי גאידמק. במידה ולא יחתום אוטגרי עד מחר, הוא צפוי להתחיל להיבחן בעירוני קרית שמונה.

שחקני הקבוצה יגיעו מחר (שלישי) ליריד המכירות של עיריית ירושלים לבעלי העסקים מהדרום שיתקיים בשדרות אלרוב בממילא, אליו יגיעו סוחרים מיישובי קו העימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully