וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קורנפיין הוא הסמכות בבית"ר"

דור בלך

15.1.2009 / 12:04

נציגו של גאידמק בארץ, עו"ד דוד נרודיצקי, התייחס לעימות בין יו"ר בית"ר ירושלים למשה דדש. עטר: "אנחנו לא מוותרים על שום דבר העונה"

"ארקדי גאידמק לא ביקש ממני להגיב לגבי פרשת אזוגי-קורנפיין", סיפר נציגו של גאידמק בארץ, עו"ד דוד נרודיצקי. "אם ארקדי היה רוצה להגיב או להתייחס לדברים, הוא היה מבקש ממני להוציא תגובה, הוא לא מעוניין להגיב ולא ביקש ממני לעשות כן" .

"אני לא רוצה להתייחס לדניאל אזוגי", המשיך עו"ד נרודיצקי. "אני לא מיניתי אותו ולא הסמכתי אותו לשום תפקיד, אך אני לא ארקדי גאידמק עצמו". נרודיצקי לא חוסך ביקורת גם מקורנפיין. "דבר אחד לא ברור לי, אם נעשה ניסיון לרמות את המועדון, ואם הוא אויים באופן אישי – למה הוא לא התלונן במשטרה או לכל הפחות התקשר לעדכן אותי או את ארקדי?".

עם זאת, נרודיצקי מדגיש כי קורנפיין הוא נציגו של גאידמק בבית"ר. "אין לנו שום טענות כלפי התפקוד של קורנפיין, הוא שומר על שקיפות ודואג לאינטרסים של הקבוצה. אולי הוא רצה למנוע סיבוכים בכך שלא פנה למשטרה. הוא הסמכות בבית"ר".

עפ"י פרסומים ברוסיה, האשרה הדיפלומטית של גאידמק ברוסיה עומדת להישלל ממנו, מה שיחייב את המדינה להסגירו לצרפת, שהוציאה נגד גאידמק צו מעצר, בהתאם לחוקי ההסגרה הבינלאומיים. אם אכן תישלל אשרתו הדיפלומטית, צפוי גאידמק לשוב לישראל, אשר לה אין הסכם הסגרה עם צרפת. "הסיפור הזה הוא לא משהו חדש", מבהיר נרודיצקי. "יש בפרסומים האלה אמת, אך יש שם גם דברים לא נכונים. זה סיפור שעולה ויורד כבר תקופה ארוכה, ואנחנו מכירים אותו ומטפלים בו".

עטר: "אנחנו לא מוותרים על שום דבר העונה"

"אני רוצה לדבר רק על כדורגל", סיפר מאמן הקבוצה ראובן עטר הבוקר (חמישי) לפני פתיחת אימון הקבוצה. "אנחנו חוזרים אחרי פגרה בת חודש בעקבות המצב בדרום הארץ, כשהלב שלנו נמצא עם החיילים והתושבים בדרום. שלושת השבועות האחרונים היו התקופה הכי שקטה שהייתה לנו. יכולנו לעבוד בהם ואני מרגיש שהתחזקנו מאוד, מנטלית ופיזית".

"אנחנו לא מוותרים על שום דבר העונה. בית"ר לא אמרה את המילה האחרונה, אני אומר זאת ומרגיש את זה גם מהשחקנים". עטר התייחס גם לצמד החלוצים הנבחנים, איגו אוטגרי וניקולה ג'ורג'יץ. "שני החלוצים מרשימים מאוד באימונים. אשב עם קורנפיין בתחילת השבוע הבא ונראה מה עושים". בבית"ר נוטים להחתים את אוטגרי, שמרשים יותר מהסרבי.

עטר לא התעלם ממסיבת העיתונאים שערך אמש קורנפיין, אך ניסה להתמקד בעיקר בהשפעה המקצועית שלה. "איציק אמר דברים קשים, אבל זה לא תפקידי ותפקיד השחקנים להיכנס למה שקורה בהנהלה. קורנפיין דואג ועושה למען המועדון, וגם משה דדש הוא איש יקר. היינו רוצים מאוד שארקדי יבוא וידבר. כולם פה מחכים למוצא פיו. השחקנים מדברים ודואגים להתפתחויות, אבל זה לא תירוץ כי אנחנו קיבלנו ומקבלים את כל מה שצריך. בשבת זו התחלה של דרך חדשה. הליגה לא ברחה. יש לנו את החוזק המנטלי לצאת לדרך חדשה וטובה".

"אנחנו לא צריכים להתעסק במה שקורה מסביב לקבוצה. אני מקווה שדברים ייפתרו בצורה הטובה ביותר. ברור לכולם שבית"ר זה מועדון גדול מאוד שעתידו חשוב מאוד, ולכן דואגים לו. מבחינתי, נכון ולגיטימי לדאוג למצב הקבוצה, בעיקר כשמדובר על העונה הבאה, אך חשוב מאוד שכולם יידעו שלא סיימנו את העונה, אני בטוח שנהיה הרבה יותר טובים ממה שחושבים וממה שמצטייר כלפי חוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully