וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בית"ר פוצץ, הערעור נדחה

אורי שלו

9.1.2008 / 17:44

עימות בין יו”ר בית”ר, אלי ארזי, לדיין גרם לסילוק בית”ר מבית הדין. המשחק מול סכנין יערך ללא קהל. ההתאחדות: ”חבל שזה התגלגל כך"

הערעור בעניין משחק הרדיוס של בית"ר ירושלים, שאמור היה להיערך היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, פוצץ כבר בשלביו הראשונים. עימות קולני בין יו"ר הקבוצה, אלי ארזי, לבין הדיין, יהושוע גלברד, הביא לסיום הדיון מוקדם מהצפוי, מה שמשאיר את עונש הרדיוס של בית"ר בשבת על כנו, והאלופה תארח ללא קהל את בני סכנין.

כזכור, בית"ר ערערה על עונש המשחק ללא קהל שספגה בעקבות האירועים בחצי גמר גביע הטוטו וצעקות אוהדיה: "מוחמד מת". במהלך הדיון ארזי ביקש לתת את הטיעונים של בית"ר ירושלים, אך לא קיבל את רשות הדיבור, ועל כך אמר לדיין: "אנחנו באים לתת ערעור, אנחנו רוצים לדבר". גלברד בתגובה הוציא אותו מהאולם, והחליט לסגור את הדיון.

מעבר לערעור, בית"ר הייתה אמורה לעמוד לדין בעקבות דו"ח השיפוט של אסף קינן על אירועי המשחק בשבת מול מכבי הרצליה. במהלך המשחק נשמעו כזכור נהמות כלפי צ'אטם נטויה, שחקנה של הרצליה. כמו כן, איחרה בית"ר לעלות למגרש וגם על כך היא עלולה לתת את הדין.

דובר ההתאחדות, גיל לבנוני, מסר בהודעה: "ערעורה של בית"ר נדחה. צר לנו על שהתרחש בבית הדין, חבל שדיון משפטי מתגלגל למקומות שכאלה. אין מקום להתנהגות מהסוג הזה בבתי דין משמעתיים, קל וחומר כשמדובר בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, שעושה עבודתו נאמנה וללא משוא פנים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערעור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully