וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצב בכלל לא 10

רומן רוזנבלט

29.10.2006 / 12:39

לחץ במכבי חיפה. ערוץ 10 מסרב לדחות את המשחק מול בית"ר. קולאוטי: "טרפנו את הקלפים בבית, המשחק מול הריינג'רס יכריע"

במכבי חיפה ביקשו להזיז את משחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים ביום אחד, אולם בקבוצה אומרים כי ערוץ 10, שאמור לשדר את המשחק, אינו מסכים לדחותו. בחיפה מאוד מאוכזבים מההחלטה, שמסבכת לא מעט דברים עבור האלופה. הקבוצה, שצפויה לנחות ביום שישי אחרי המשחק מול גלזגו ריינג'רס, תספיק לקיים למעשה אימון אחד מלא ביום שבת.

בשל חתונת אחיו, חיים מגרלשווילי צפוי להיעדר מהמשחק, ותיתכן אפשרות שאסלאם כנען יראה לראשונה דקות משחק בליגת העל העונה. אם כי בחיפה קיימת תקווה שאדורם קייסי יוכל להתאושש עד המשחק מול ירושלים, אך הסיכוי לכך הוא קלוש ביותר. כבר בשבוע שעבר העריך הצוות הרפואי של חיפה כי יידרשו 2-3 שבועות עד אשר קייסי יחזור לשחק באופן מלא.

אחרי תיקו שני ברציפות, מנסים בקבוצה להבין מה הסיבות למשבר. אמנם האשמה למצב נופלת על המחליפים, ובעיקר על אלמדון ומגרלשווילי שזכו לביקורת בשני המשחקים האחרונים, אך לא מעט גורמים נראים כסיבה לפתיחה הזוועתית של האלופה. שחקנים מדברים על עומס גדול ועייפות, על כך שלא כל המחליפים מוכיחים את עצמם, על החיסרון בשחקנים שעזבו את הקבוצה ועל כך שישנם שחקנים שמשחקים בהרכב בגלל שמם. הניסיון להכשיר את אולארה ודוידוביץ בהקדם, כמו גם התקוה שקייסי יוכל לחזור כבר מול בית"ר, רק מדגישים את הלחץ שקיים בקבוצה.

"אחרי הטילים, שום רעש של אוהדי הריינג'רס לא יפחיד אותנו".

חיפה תמריא לסקוטלנד ביום שלישי ונכון להיום (ראשן) צפויים לצאת עימה כ-100 אוהדים ישראלים. בלם מכבי חיפה, דקל קינן, זכה הבוקר (ראשון) למחמאות בכתבה שהתפרסמה לקראת המשחק בין הריינג'רס לחיפה ב"טיימס" האנגלי, שהתייחס כמובן גם למלחמה בלבנון והשפעתה על מכבי חיפה.

קינן אמר לטיימס: "בתקופת המלחמה בלבנון השחקנים הזרים שלנו היו לחוצים עד שעברנו לאזור תל אביב כדי להתכונן לליברפול. אני עדיין לא מפסיק לחשוב מה היה קורה אילו היינו משחקים מול ליברפול בישראל. תיקו באייברוקס יהיה מצוין בשבילנו, למרות שחונכתי מגיל צעיר במכבי חיפה ללכת על ניצחון בכל משחק. אני יודע שאנחנו בתקופה לא טובה בליגה הישראלית, אבל לעתים לוקח זמן עד שדברים נדבקים. יש לנו הרבה שחקנים חדשים, ואני מאמין שנוכל להצליח בשתי החזיתות. הליגה המקומית היא הלחם והחמאה שלנו, אך המשחקים באירופה במקומות כמו אנפילד ואייברוקס הם חוויה נפלאה".

"סאנדיי הראלד", היוצא בגלזגו, מקדיש כתבה מיוחדת למכבי חיפה לקראת המשחק ומוצא קווי דמיון בין שני המועדונים, כאשר שתי קבוצות העל בליגות שלהם פתחו בצורה לא טובה את העונה בליגות המקומיות. בכתבה מובא ציטוט של מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, האומר בעקבות הניצחון על אוקזר: "הניצחון במשחק הראשון בבית, נתן לנו דחיפה משמעותית לקראת המשחקים הבאים. כבר אמרתי בתחילת העונה שלמכבי חיפה יש את הפוטנציאל, אך לעתים לוקח זמן עד שהדברים מתחברים. עכשיו כשהצבנו רף גבוה, אני חושב שנוכל לעמוד בציפיות".

למרות האכזבות בליגה, שחקנים נוספים בקבוצה מביעים אופטימיות לקראת הנסיעה לסקוטלנד, כמו גוסטבו בוקולי ורוברטו קולאוטי בראיון ל"סאנדיי מייל" הסקוטי. בוקולי אמר בין היתר: "אחרי רעש הטילים שנפלו על צפון הארץ במלחמה, שום רעש של אוהדי הריינג'רס לא יפחיד אותנו".

קולאוטי מוכן למשחק פיזי: "ראינו קלטות של ריינג'רס וזיהינו שם נקודות תורפה שנוכל להשתמש בהן במשחק. ננסה לנצח גם בסקוטלנד, עם הניצחון על אוקזר. לפני זה ספרו רק את אוקזר, ריינג'רס וליברנו כ-3 הקבוצות שימשיכו לשלב הבא. המשחק מול הריינג'רס יהיה המכריע בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully