וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמו ימי התום

28.10.2006 / 19:54

הרצליה ניצלה יום רע של אלמדון, ביצעה מהפך ועלתה ל-1:2. מליקסון השווה בסיום ל-2:2. לוי: "היכולת הזו לא תספיק להמשך הליגה"

עכשיו אפשר לקבוע סופית: האלופה במשבר. מכבי חיפה ממשיכה את היכולת הרעה שלה בליגת העל. לאחר התיקו (3:3) המפתיע והמאכזב מבחינתה נגד הכח עמידר ר"ג במחזור הקודם, פגשה חיפה קבוצת תחתית נוספת, מכבי הרצליה, אבל דבר לא השתנה וחיפה משיגה עוד תיקו מאכזב, הפעם 2:2. גם היכולת העלובה נותרה כמו במחזור הקודם.

הירוקים הציגו, כאמור, יכולת רעה, שספק אם תקנה להם הישג כלשהו במשחק גביע אופ"א הקרוב נגד גלזגו ריינג'רס בחוץ. לחיפה זהו משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון ואחרי המשחק ביום ה' הקרוב בגביע אופ"א היא תפגוש את בית"ר ירושלים, בטח לא יריבה נוחה להתאוששות.

שחקניו של רוני לוי פתחו חלש את המשחק והרצליה שלטה בעשרים הדקות הראשונות. חיפה נכנסה למשחק אחרי בעיטה של מסודי בדקה ה-25 ועלתה ליתרון 0:1, לאחר שגוסטבו בוקולי, במשחקו ה-100 בליגת העל, בעט וכבש מחוץ לרחבה בדקה ה-30.

במחצית השנייה השלימה הרצליה מהפך מהיר בתוצאה, אחרי שפפי קימוטו השווה בבעיטה מזוית קשה ל-1:1 בדקה ה-48 וראדי בבעיטה מ-25 מטרים העלה את המקומיים ליתרון 1:2 מפתיע בדקה ה-51. בשני המקרים אלמדון יכול היה למנוע את השערים.

חיפה הגבירה את הלחץ על הרצליה, תקפה בעיקר מהאגפים ואחרי מספר החמצות השכילה להשיג את שער השוויון (2:2), לאחר שמליקסון דחק פנימה משבעה מטרים מסירת רוחב של קולאוטי.

הרצליה, שלחמה כל המשחק, יכולה להרגיש מאוכזבת על שהובילה מול חיפה החלשה ולא השיגה את ניצחון שהיה מקנה לה שלוש נקודות ליגה חשובות. אגב, אם הרצליה היתה מנצחת זה היה הניצחון הראשון שלה אי פעם על מכבי חיפה.

השופט משה בוחבוט המשיך את היכולת הרעה של שופטי ליגת העל ולמרות שהיה קרוב למרבית הארועים, לא ראה את הדברים החשובים וטעה בהחלטותיו. כמו למשל כשפספס מרפק ברור של משומר לפניו של פפי קימוטו, ופסל ניצחון שער חוקי למכבי חיפה בטענת פאול, שלא היה.

מהלך המשחק

דקה 7- פפי קימוטו נכנס לרחבה ובעט מזווית קשה מעל השער.

דקה 14 - שלומי ארבייטמן ניסה לנגוח כדור שהגביה רוברטו קולאוטי, פיספס, נפל לא טוב ונפגע. לאחר טיפול קצר הוא חזר למגרש.

דקה 17 - קימוטו בעט מחוץ לרחבה הישר לידיו של תום אלמדון.

דקה 22 - אייל טרטצקי קיבל כרטיס צהוב, לאחר ששלח רגל קדימה ותיקל את אלן מסודי.

דקה 25 - מסודי היתל בשני שחקני הרצליה בצד ימין של רחבת ה-16, אבל בעט מעל למסגרת שערו של שאול סמדג'ה.

דקה 30 - גול! גוסטבו בוקולי קיבל כדור כ-25 מטרים משערו של סמדג'ה ובעט כדור שטוח לקורה השמאלית של השוער ופנימה. חיפה עלתה ליתרון 0:1.

דקה 44 - איבון ארייטה קיבל כדור באגף שמאל, חתך למרכז ובעט מ-20 מטרים כדור שטוח החוצה.

מחצית שנייה

דקה 48 - גול! מהראו ראדי מכניס כדור עומק לפפי קימוטו, שבועט מזווית קשה מתחת לביטנו של אלמדון ופנימה, ומשווה את התוצאה ל-1:1.

דקה 51 - גול! מהראן ראדי התנהל עם הכדור כ-30 מטרים משערו של אלמדון, בעט כדור שפגע בקרקע וחלף בקלילות מעל אלמדון. הרצליה השלימה מהפך תוך שלוש דקות - 1:2.

דקה 61 - ליאוניד קרופניק נוגח כדור חופשי של הרצליה מחמישה מטרים, החוצה.

דקה 69 - בוקולי מצא את דירסאו מחוץ לרחבת הרצליה, אך הבעיטה פיספסה את מסגרת שערו של סמדג'ה.

דקה 70 - אייל משומר מוריד מרפק לפנים של קימוטו במאבק על כדור ברחבת הירוקים, אך השופט בוחבוט, שקרוב לאירוע, לא שרק לפנדל ולא שלף אדום.

דקה 72 - קולאוטי מצא בכדור עומק לרחבת הרצליה את ארבייטמן, אבל יציאה טובה של סמדג'ה מנעה את השוויון.

דקה 76 - הגנת הרצליה הדפה כדור חופשי שהגביה בוקולי, היישר לרגליו של דירסאו, שבעט חזק ושטוח הישר לידיו של סמדג'ה.

דקה 81 - גול! קולאוטי פרץ מאגף ימין לתוך הרחבה, מסר כדור רוחב למליקסון, שדחק כדור קשתי פנימה והשווה את התוצאה, 2:2.

דקה 85 - קולאוטי נגח פנימה מחמישה מטרים, אך השופט פסל את השער בגלל דחיפה שלא ממש היתה. עוד טעות קריטית לשופט.

הרצליה: שאול סמדג'ה; איתן עזריה, חיים מלכה, יאיא פטי, אייל טרטצקי; דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים (שי ביטון, 81), ליאוניד קרופניק (חיים בן לולו, 74), מהראן ראדי; פפי קימוטו (יוחאי אהרוני, 88), איבון ארייטה.

חיפה: תום אלמדון; אייל משומר, אלון חרזי, דקך קינן, חיים מגרלשוילוי; חאבייר דירסאו, עבאס סואן (מאור מליקסון, 59), גוסטבו בוקולי, אלן מסודי (בן בסט, 83); שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב, 74), רוברטו קולאוטי.

שופט המשחק: משה בוחבוט

עטר: "אני מאוכזב, היינו טובים יותר"

רוני לוי הודה בסיום המשחק כי התוצאה והטבלה לא משקרות: "משום מקום ספגנו שני שערים ואח"כ רדפנו אחרי הרצליה שבאה ונלחמה. הם ניסו לייצר בלאגן, אנחנו לא הנענו טוב את הכדור ולא שיחקנו בשקט. היכולת הזו לא תספיק להמשך הליגה. המשחק ביום ה' הוא אחר לגמרי וגם משחק טוב פה לא היה מבטיח דבר מול הריינג'רס".

"באירופה אנחנו עדיין ללא עומס. נגד ירושלים יהיה עומס כי אנו משחקים ביום ה' בסקוטלנד. אני חושב שרמת המשחק שלנו לא טובה ובכדורגל המומנטום חשוב ולא יצרנו אותו".

ראובן עטר היה מאוכזב בסיום המשחק: "אני אף פעם לא מסתפק בנקודה. אני מאוכזב כי שיחקנו טוב והיינו טובים יותר ברוב המשחק. למכבי הרצליה חסרים שניים-שלושה שחקנים בסגל כדי שתהיה תחרות בהרכב. אני לא מחפש שחקן כמוני".

לגבי קרב התחתית הצפוי בשבוע הבא מול הפועל פ"ת אמר עטר: "אנחנו בתחילת הדרך וכל שלוש הקבוצות בתחתית צריכות להוכיח כי הן ראויות לליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully