וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנטורן - מכבי חיפה: גולסה הועדף על פני בוקולי

21.7.2009 / 23:56

גם בלו ודבאלשווילי יפתחו בהרכב הירוקים בגומלין בצפון אירלנד, דוידוביץ' יענוד את סרט הקפטן (20:50, ערוץ 10)

במכבי חיפה, שעלייתה לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות ודאית, נאלצו להשלים היום (שלישי) עם העובדה שהמשחק הראשון של הקבוצה מול אקטובה הקזחית בסיבוב הבא של מוקדמות ליגת האלופות ייערך ביום רביעי ה-29 ביולי, היום בו חל צום ט' באב, למרות בקשתה של חיפה לשנות את תאריך המשחק, עקב סירובם של הקזחים. אולם מאוחר יותר הודיעו הקזחים כי הסכימו להקדים את ההתמודדות, והיא תתקיים ביום שלישי.

בחיפה סיפרו כי הרב הראשי של קזחסטן, הרב ישעיה כהן ויו"ר הקונגרס האירו-אסייאתי, אלכסנדר משקביץ, סייעו להקדמת המשחק מול הקזחים ליום שלישי הבא. הגומלין בקרית אליעזר יתקיים כעבור שבוע, ביום שלישי (20.50). היום זכו השחקנים ליום חופשי במרכז העיר וערכו קניות. אייל משומר אמר לאתר הרשמי של חיפה: "למשחק מחר יש משמעות לגבי העתיד, נציג יכולת טובה מתוך כוונה לשמור על מומנטום ולהצליח בהמשך".

בינתיים, החיפאים ממשיכים לערוך את ההכנות לקראת משחק הגומלין מול גלנטורן בצפון אירלנד (רביעי, 20:50, ערוץ 10), אחרי הניצחון המוחץ של חיפה 0:6 במשחק הראשון בקרית אליעזר, כשברקע ערך אתמול (שני) המאמן אלישע לוי אסיפה במהלכה אמר לשחקנים: "אני מודע לכך שעשינו תוצאה טובה במשחק הראשון, אבל אני מבקש שתתייחסו למשחק הזה בשיא הרצינות".

חיפה הגיעה למלון שנבנה במאה ה-19 בצורת טירה בסגנון בריטי ולאחר מכן יצאו השחקנים לסיור באצטדיון המקומי "הובל" בו ייערך המשחק. ליאור רפאלוב אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "הגענו הנה לא להחליף מזכרות, אלא כדי להמשיך ביכולת מהמשחק הקודם. אנחנו באים לייצג את ישראל ומכבי חיפה ומתייחסים לכך ברצינות".

לוי עצמו שינה מספר פעמים את ההרכב הראשון אך בסופו של דבר החליט המאמן לפתוח עם ירו בלו לצד הגיאורגי ולדימיר דבאלישווילי. התלבטות נוספת של המאמן הייתה בין מוחמד גדיר, שכבש ובישל במשחק הראשון, לגוסטבו בוקולי שהפגין יכולת טובה כשנכנס כמחליף ובישל את אחד השערים ולאייל גולסה. בסופו של דבר החליט לוי ללכת על גולסה, שיקבל את ההזדמנות.

לקראת השעה 19:00 בערב תצא הקבוצה לכיוון האיצטדיון. על פי אנשי גלנטורן, בשל התוצאה במשחק הראשון צפויים הגיע 2,000 אוהדים בלבד. בשל היעדרותו של יניב קטן, מי שאמור לענוד את סרט הקפטן הוא ניר דוידוביץ'. דקל קינן אמר לאתר הרשמי: "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום החיובי שפתחנו בו את העונה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ובייחוד שהוא במסגרת כזו". מחר בבוקר תצא הקבוצה חזרה לישראל ותנחת בשעות אחר הצהריים.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, אייל גולסה, ירו בלו, ולדימיר דבאלישווילי.

עדכון אחרון: 22/7 15:31

מקדונלד: "אני מאמין שזה לא נגמר"

מאמן גלנטורן, אלן מקדונלד, ניסה להתייחס למשחק ברצינות ואמר לתקשורת המקומית בצפון אירלנד: "אני מאמין שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר, תוכלו לקרוא לי אופטימי או משהו אחר, אבל אני יכול להבטיח שהשחקנים יילחמו. השחקנים יעלו עם מוטיבציה. הדבר שאני רוצה לגלות הוא האם השחקנים של מכבי חיפה יגיעו לכאן לחופשה או לא ואת זה נראה לאחר שריקת הפתיחה".

גלנטורן קיימה בשבת משחק ידידות מול לידס לקראת המשחק, בו הפסידה 3:1 לעיני 5,000 צופים, כשמקדונלד היה מרוצה בעיקר מהמחצית הראשונה, לאחריה הכניס לשדה שחקנים צעירים אותם רצה לבחון.

הרכב משוער גלנטורן: אליוט מוריס, קולין ניקסון, קייל ניל, ריצ'רד קלארק, פול לימן, שון וורד, אנדי ווטרוורת', ג'וני טיילור, ג'וני בלאק, דריל פורדייס, גארי המילטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully