וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין לחיפה: מוכן לעבור תמורת 220 אלף דולר

14.6.2009 / 10:56

הקבוצה התעניינה, המגן דרש את חוזהו. גפני עשוי לבקש להשתחרר. במועדון מתקשים לעמוד בתוכנית הקיצוצים. פאנטני שוחח עם פארקר

מכבי חיפה התעניינה באפשרות לצרף את דדי בן דיין ואף שוחחה על כך עם סוכן השחקנים דדה חדד, המקורב להנהלת מכבי נתניה. הבעיה היא שהמגן דורש את חוזהו בנתניה תמורת המעבר: 220 אלף דולר. מדובר בחוזה "פיקס" שנחתם בשעתו על פי שיטה שניסה להחדיר אייל ברקוביץ' לכדורגל הישראלי. בחיפה לא מוכנים, בעונה שבה הוכרז על הכוונה לקצץ בתקציב, לשלם סכומים כאלה. אם בן דיין יתגמש בדרישות, חיפה תהיה מוכנה להיכנס איתו למשא ומתן ותשחרר את רוני גפני. כפי שכבר פורסם, גם שמו של אלירן דנין עלה במקרה שגפני יעזוב ומסיללה יישאר.

כזכור, בשבוע שעבר פנתה באר שבע לסוכנו של גפני, עו"ד עידן כסיף, והציעה לשלם לשחקן את השכר שהוא מרוויח בחיפה. גפני רוצה לעבור אבל לא יעשה זאת אם חיפה לא תשחרר אותו. השחקן יחכה לפרסום הסגל ואז, אם יבשילו התנאים, יבקש להשתחרר בהשאלה.

בהקשר הקודם לבן דיין, בחיפה מתקשים לעמוד בתוכנית הקיצוצים שמעוניין הבעלים יעקב שחר לבצע. מלבד גוסטבו בוקולי, שהסכים לקצץ 30 אחוז משכרו, אף שחקן עדיין לא נתן את הסכמתו לכך. במועדון צפויים להיתקל בקשיים רבים וייתכן מצב בו התקציב אכן יישאר על כנו, למעלה מ-40 מיליון שקל. בחיפה הסבירו כי על מנת לקצץ יותר מחמישה מיליון שקל בתקציב אין די בקיצוץ שכר השחקנים אלא בקיצוץ רוחבי של שכר העובדים ואנשי מנהלה. ייתכן מצב בו גם אלה יתבקשו לקצץ ולא בטוח שיסכימו לכך.

בחיפה לא ממהרים להחתים את יצחקי וברוכיאן

מבחינת הרכש של הקבוצה, החלוץ ת'מבינקוסי פאנטני שוחח עם חלוץ נבחרת דרום אפריקה ברנרד פארקר בנוגע לאפשרות שיעבור למכבי חיפה. האחרון לא שולל אפשרות לשחק בחיפה בעונה הבאה, אך בחיפה מבררים כרגע את עלויות העסקה.

גם הבלם בוגאני קומאלו הוזכר כמועמד, אבל בחיפה בודקים גם אופציות אחרות מניגריה וברזיל. תומר בן יוסף, שהוצע לאחרונה לא קיבל תשובה מהקבוצה, משום שאלישע לוי מתעקש מהחתים בלם זר ולא ישראלי. במועדון לא ימהרו להחתים את ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן משום שעלות העסקה הכפולה יקרה מדי. בשלב זה, רק אחד מהשחקנים הללו מועמד לחתום, כשהעדיפות היא ליצחקי.

חיפה תפתח את אימוניה ביום שלישי הקרוב, כשעשרות אוהדים צפויים לקיים מפגן עידוד הכולל רימוני עשן ודגלים. כוחות משטרה יגיעו לאבטח את האירוע. ב-1 ביולי תמריא הקבוצה לאוסטריה על מנת לקיים את מחנה האימונים לקראת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, שהמשחק הראשון בו ייערך ב-14 או ב-15 ביולי והגומלין שבוע בדיוק לאחר מכן. השלב השלישי יתקיים ב-28 או ה-29 ליולי והגומלין ב-4 או ב-5 באוגוסט. סיבוב הפלייאוף ייערך החל מאמצע אוגוסט ואילו שלבי הבתים החל מה-15 לספטמבר ועד ה-9 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully