וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנטני מרוצה משיתוף הפעולה עם פארקר

10.6.2009 / 15:13

חלוץ מכבי חיפה שמח על השילוב בנבחרת דרום אפריקה השחקן, שהוזכר כמועמד לירוקים. שחקני האלופה קיבלו את מענק האליפות

האם שיתוף הפעולה בין ת'מבינקוסי פאנטני לברנארד פארקר, צמד חלוצי נבחרת דרום אפריקה, יועתק למכבי חיפה? לאחרונה עלה שמו של פארקר, השייך לכוכב האדום בלגרד, כמועמד לחיזוק האלופה הישראלית, וכעת פאנטני משבח את השילוב ביניהם.

שני השחקנים הקדמיים של הבפאנה בפאנה שיחקו בחוד הנבחרת, שתארח את המונדיאל שייפתח בדיוק עוד שנה, במשחק הניצחון 0:1 על פולין. לאחר המשחק התראיין פאנטני, כובש שער הניצחון, ואמר: "נהניתי לשחק עם פארקר. אני מקווה שנוכל לפתח את שיתוף הפעולה בינינו שיהיה פורה וקטלני יותר בעתיד". האם התייחס פאנטני רק לעבודה המשותפת בנבחרת או רמז לגבי העתיד הצפוי אולי של השניים ביחד?

לגבי המשחק בו כבש פאנטני את שערו השני בנבחרת ב-18 הופעותיו אמר: "היינו צריכים את הניצחון הזה על פולין". אגב, חברו של פאנטני למכבי חיפה ולנבחרת, פיטר מסיללה, נעדר מההתמודדות עקב פציעה.

בינתיים, שחקני חיפה קיבלו את מענקי האליפות שהובטחו להם. חלקם קיבלו אותם על פי המסוכם בחוזה וחלקם על פי הבטחה בעל פה. השחקנים הבכירים בחיפה קיבלו מענקים בגובה 30 אלף דולר נטו.

סוכנו של המגן רוני גפני התייחס לעתידו של המגן, זאת לאחר שאתמול הבהירה הנהלת באר שבע שהיא מוכנה לשלם את מלוא שכרו בחיפה. "בניגוד לפרסומים שונים, גפני לא סיכם באף קבוצה", אמר עו"ד עידן כסיף. "רק בעוד מספר ימים נשוחח עם מכבי חיפה ונדע אם הוא ממשיך שם". לאור העובדה שארז מסיקה חתם היום בבאר שבע, מתמעטים הסיכויים שגפני יעבור לשם, משום שמסיקה יכול לשחק כקשר ומגן שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully