וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אני לא מקובע, מנסה לשנות"

29.1.2009 / 12:25

המאמן הגיב באימון על הטענות להיעדר רוטציה במכבי חיפה. ארבייטמן, רפאלוב ואפק תורגלו. לוי על כיאל: "יש מלחמה על ההרכב"

מכבי חיפה ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, כשברקע עדיין מנסים ראשי המועדון להגיע לפשרה בנוגע להחתמת הבלם הניגרי ווסט אנדרסון. "השחקן לא עלה על המטוס אתמול", אמר אלישע לוי, מאמן הקבוצה. "נקווה שנסתדר עד יום ראשון, ואם לא – אז לא. אני חושב שצריך חיזוק להגנה. נמתין בסבלנות עד יום ראשון".

לוי תירגל בהרכב את שלומי ארבייטמן, ליאור רפאלוב ועומרי אפק ונראה כי אלון חרזי, לראשונה העונה, יירד לספסל מסיבה מקצועית. גם החלוץ מוחמד גדיר והקשר אייל גולסה יחזרו לספסל לאחר שלא הרשימו במשחק האחרון מול סכנין. "עושה רושם שמכבי תל אביב חוזרת לעניינים", אמר אלישע לוי באימון. "אנחנו מצידנו ממשיכים לשחק התקפי אבל בזמן האחרון זה פחות הולך ולכן נעשה שינויים. אני לא מקובע ומנסה לשנות כל הזמן". כזכור, העונה המאמן זכה ללא מעט ביקורת על ההרכב המקובע. שחקנים בחיפה אמרו: "הגיע הזמן ששחקנים שלא נותנים תפוקה יישבו בספסל".

לוי התייחס לבירם כיאל ואמר עליו: "הוא שחקן איכותי ואם הוא לא פותח משחק אחד או שניים זה לא מוריד מהאיכויות שלנו על המגרש. יש מלחמה על ההרכב, כולם צריכים להבין את זה". עדיין לא ברור אם כיאל יפתח במשחק הקרוב ונראה כי רק באימון מחר תתבהר התמונה במלואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully