וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי ביקש: החתימו את אנדרסון

18.1.2009 / 13:57

המאמן נתן אור ירוק לפתוח במו"מ עם הבלם. בנוסף, עשוי לערוך מהפכה בהרכב. קרופניק ("קרוסה עדיף"), רפאלוב ובוקולי עשויים לשלם מחיר

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, נתן אור ירוק להנהלת הקבוצה להיכנס למשא ומתן עם הבלם אנדרסון ווסט. גורם במועדון אישר: "נמצה את המשא ומתן ביומיים הקרובים, לא נמשוך את זה. אם נגיע להבנות הוא יוחתם". במועדון היה מי שאמר הבוקר כי ייתכן שהחלטה כזאת היא פזיזה, משום שווסט עדיין לא עמד במבחן מהותי. "צריך לבחון אותו מול קבוצה מליגת העל, איך הוא עומד מול מתפרצות וקרנות. היה קשה לבחון אותו מול הפועל". השחקנים בקבוצה טוענים כי החתמה של הבלם היא מהלך נכון. "חייבים בלם דחוף. אף אחד לא מבטיח שבלם אחר שיגיע לכאן יהיה טוב יותר. אלישע יודע מה הוא עושה".

אתמול עלתה ביקורת על משחקו של ליאוניד קרופניק. "דייגו קרוסה, עם כל הביקורת עליו, היה לא פחות טוב ממנו", נאמר. שחקנים בקבוצה אמרו כי המאמן היה צריך לתת אתמול הזדמנות לשי מימון, שהפגין עליונות על קרופניק באימונים ובמשחקי האימון.

לאור היכולת אתמול שוקלים בצוות המקצועי לערוך מהפיכה בהרכב לקראת משחק הבית מול בני סכנין. קרופניק יודח כנראה מההרכב מול קבוצתו לשעבר. אם ווסט יוחתם, הוא יפתח בהרכב לצדו של דקל קינן. גם ליאור רפאלוב וגוסטבו בוקולי כבר לא בטוחים בהרכב ואף ת'מבינקוסי פנטאני עשוי לשלם מחיר.

במועדון העדיפו שלא לדבר על היחסים הקרים בין שניים משחקני הקבוצה, ליאור רפאלוב ויניב קטן ומנהל הקבוצה אדורם קייסי, למאמן לשעבר רוני לוי. דווקא במכבי פתח תקוה העריכו היום כי "אם חיפה הייתה מנצחת, יכול מאוד להיות שהייתה לחיצת יד של ניצחון בין לפחות אחד מהם לבינו. החוכמה היא לדעת להפסיד בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully