וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסיי ראנספורד נבחר לשחקן המבטיח בגאנה

26.12.2008 / 10:26

קשרה של מכבי חיפה זכה לכבוד מהתאחדות כתבי הספורט, שבחרה במייקל אסיין לגנאי הטוב בעולם. גדיר ימשיך לקבל קרדיט לאחר הפגרה

קשרה של מכבי חיפה, אוסיי ראנספורד, קיבל את תואר "השחקן המבטיח של השנה" בגאנה, זאת בכנס שערכה לאחרונה התאחדות כתבי הספורט המקומית. ראנספורד, השחקן הצעיר ביותר (רק החודש חגג יום הולדת 18) שהתמודד על תואר בכנס, זכה לכבוד רב משום שבמהלך הכנס זכו שחקני כדורגל גנאים גדולים אחרים לתארים.

הקשר מוסא נארי בן ה-22 מאוקזר (שהוביל בעונה שעברה את אטואל סאהל מטוניסיה לשלבים המכריעים של אליפות העולם לקבוצות) נבחר לתגלית השנה ואילו קשרה של צ'לסי, מייקל אסיין, נבחר לכדורגלן השנה בעולם. על התואר התמודדו גנאים נוספים שאחד מהם הוא לריאה קינגסטון, לשעבר בהפועל תל אביב. במכבי חיפה, שם קיבלו את ההודעה אתמול, אמרו: "עד עכשיו רואים שמדובר בשחקן בעל יכולות יוצאות מן הכלל, עם יכולות גבוהות של שליטה בכדור. ובכל זאת, נוכל לענות על השאלה הזאת רק בתום העונה".

השוער ניר דוידוביץ' יחזור ביום רביעי הבא לארץ וכבר למחרת הוא צפוי להתאמן עם הקבוצה. במועדון מתכוונים לערוך לו מספר מבחנים על מנת לבחון כיצד הוא מתמודד עם הברך הפגועה.

בחיפה מתכוונים להמשיך עם המדיניות לטיפוח החלוץ מוחמד גדיר. ייתכן מאוד שלאחר הפגרה החלוץ שלומי ארבייטמן יידחק לקצה הספסל וגדיר יקבל דקות רבות על חשבונו. כזכור, כבר לפני מספר שבועות קיבל ארבייטמן החלטה לא לעזוב את חיפה ולהתמודד על משבצת החלוץ עם הדרום אפריקאי, ת'מבינקוסי פנטאני, שבצוות המקצועי תולים תקוות רבות שיתאושש מה"תרדמת" לאחר הפגרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully