וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה רוצים לקטוע למכבי ת"א את הרצף

רומן רוזנבלט

30.3.2007 / 16:43

הצהובים לא הפסידו 20 משחקי ליגה רצופים, משומר: "הגיע הזמן שננצח אותם". רכבו של רפאלוב היה מעורב בתאונה קטלנית

מכבי חיפה חזרה להתאמן הבוקר (שישי) לאחר יום חופש שקיבלו השחקנים. לאימונים הצטרפו שחקני הנבחרת, ניר דוידוביץ' ורוברטו קולאוטי, שאף כבש במשחק מול אסטוניה. יניב קטן הפצוע ערך אימון קליל מאוד.

רביד גזל ושלומי ארבייטמן צפויים לעלות בהרכב במקום עבאס סואן המוצהב וקטן הפצוע. שאר שחקני ההרכב ששיחקו בניצחון על הפועל תל אביב צפויים להמשיך גם נגד מכבי תל אביב.

גוברת ההערכה כי רק לאחר ה-10 באפריל תתקבל החלטה כלשהי גבי אלן מסודי ויתכן מצב שבו יישאר עד סיום העונה בצורה זו או אחרת בקבוצה ואז ייפרדו הצדדים. מכבי חיפה הייתה רוצה למכור את השחקן וגם ניסתה לעשות זאת לאחרונה, אבל הניסיונות לא צלחו עד עתה.

מחר (שבת) תקיים הקבוצה את האימון המסכם לפני המשחק בבלומפילד. שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', אמר היום לקראת המשחק: "מבחינת יוקרה וכבוד למועדון ולאוהדים, מדובר במשחק מאוד חשוב. מבחינתנו זה משחק על שלוש נקודות, ואנחנו רוצים לעמוד במטרות שיש לנו".

לגבי החסרים והמשחק הצפוי אמר השוער: "כבר עלינו השנה להרבה משחקים בהרכב חסר. כל שחקן בסגל יכול לשחק בשורות מכבי חיפה. נבוא להילחם על המגרש ובנוסף לכך נצטרך להביא את היכולת האישית שיש לשחקנים פה. אני מקווה שזה ייגמר לטובתנו".

המגן אייל משומר: "נגיע מוכנים, ואני מקווה שננחיל למכבי תל אביב הפסד ראשון אחרי הרבה זמן. הגיע הזמן שננצח אותם. המפתח הוא להילחם עד הסוף". על הגרלת הגביע אמר: "היו לנו שני מפגשים לא נעימים עם בית"ר ירושלים. חשוב מאוד שנעבור אותם כי זו באמת המטרה העיקרית שלנו העונה, לזכות בגביע כדי להגיע לאירופה".

בסיום האימון התקיימה הרמת כוסית בשהתתפות הצוות מקצועי ומנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק. נשיא הקבוצה יעקב שחר התקשר לברך את שחקני הקבוצה לגרל חג הפסח ובירך את קולאוטי לרגל שערו במדי הנבחרת מול אסטוניה.

הקבוצה החלה כבר היום מכירת הכרטיסים למשחק הגביע מול בית"ר ירושלים, זאת למרות העובדה כי טרם נקבע תאריך סופי למשחק עצמו.

ביום שבת לפנות בוקר נהרג אחיו של חברה של ליאור רפאלוב בתאונת דרכים בחיפה, בזמן שנהג ברכבו של רפאלוב. במועדון ביקשו להדגיש כי רפאלוב עצמו ישן בבית חברתו באותו זמן, והשאיר לו את מפתחות הרכב שקיבל מטעם מכבי חיפה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשווילי, חאבייר דירסאו, רביד גזל, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully