וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוררות קבעה: כחלון שחקן מכבי תל אביב

20.7.2009 / 12:00

קשר בני יהודה שדרש להישאר כמושאל בקבוצתו, הפסיד בבוררות. גורם במכבי ת"א: "מצפים שיגיע למחנה האימונים"

אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות לגבי עתידו, היום (שני) בבוררות נקבע כי שחקן בני יהודה תמיר כחלון יחויב לחזור לקבוצתו לשעבר, מכבי תל אביב. כחלון, שהושאל לבני יהודה מהצהובים, אמור היה לחזור אוטומטית למכבי, שמחזיקה בכרטיס השחקן שלו, אך לקראת סיום העונה שעברה החליט כי הוא מעוניין להישאר בבני יהודה, שבה זכה לדקות משחק רבות.

"קיבלתי את פסק הבורר", אמר כחלון בתגובה. "אני לוקח לעצמי 24 שעות לעבד את הפסיקה והשלכותיה, בסופו של דבר אני בטוח שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר". ממכבי תל אביב נמסר: "מבחינתנו הוא שחקן של מכבי תל אביב לכל דבר, כך גם פסק הבורר, החוזה שלו תקף ואנחנו מצפים שהוא יגיע בימים הקרובים למחנה האימונים בהולנד".

הערב תקיים מכבי תל אביב את משחק האימון השני שלה במסגרת המחנה במירלו, מול מאניספור הטורקית.

הבורר דחה את רוב דרישותיו של כחלון

הבורר מטעם ההתאחדות לכדורגל, עו"ד עמיאל תגר, דחה את תביעת הבוררות שהגיש כחלון נגד המועדון, במסגרתה ביקש כחלון להצהיר כי ההסכם שלו עם מכבי תל אביב הגיע לסיומו ויש לראות אותו כשחקן חופשי. הבורר דחה גם את תביעת כחלון לקבל ממכבי ת"א מענק שחרור בסך 80 אלף שקל.

בכתב ההגנה שהגישה מכבי ת"א, היא טענה שבהסכם עם כחלון היתה למכבי תל אביב אופציה להאריך את תקופת ההסכם וכי האופציה מומשה על ידיה. הקבוצה גם הציגה מסמך שעליו חתם כחלון בחודש יוני 2008, שבו הוא מאשר כי האופציה מומשה וכי ההסכם בינו לבין הקבוצה מוארך עד לסוף עונת 2010/2011.

היום, כאמור, דחה הבורר את מרבית תביעתו של כחלון, וקבע כי אינו מקבל את גרסת השחקן שלפיה חתם על המסמך תחת כפייה ולחץ או מתוך חשש כי לא יושאל לעונה נוספת לבני-יהודה. הבורר קבע כי אם טענתו של כחלון היתה נכונה, לא היתה כל מניעה מבחינתו להודיע על כך לקבוצה לפני זמן רב, וכי העובדה שהעלה את טענתו זו לראשונה בחודש מאי 2009, שוללת את תוקפה.

לגבי תביעתו של כחלון לתשלום מענק שחרור בסך 80 אלף שקל, קבע הבורר כי כחלון ויתר על סכום זה במסמך נוסף שעליו חתם לפני השאלתו לבני יהודה. הבורר קיבל את עמדת מכבי תל אביב שלפיה הוויתור על דמי ההשאלה התחייב לאור תקנון הבקרה התקציבית, האוסר על קבוצה לשלם סכום כלשהו לשחקן המשחק בקבוצה אחרת. גם בהקשר זה קבע הבורר כי כחלון וויתר על סכום זה מטעמיו שלו ולא העלה כל טענה בעניין במשך שלוש שנים.

הבורר קבע כי כחלון, שיוצג על ידי עו"ד שחר בן-עמי, יישא בהוצאותיה של מכבי ת"א במסגרת הבוררות בסך של 6,000 שקל בצירוף מע"מ וכן במרבית שכר טרחת הבורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully