וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב עזרן: "מקווה שנראה קבוצה יותר לוחמת"

28.6.2009 / 18:00

חלוץ מכבי תל אביב שערכה אימון ראשון מבטיח לעשות המקסימום. בנאיני סגר והפך לרכש הראשון, המגעים עם בנאדו וחיימוביץ' ממשיכים

ברני ארדוב

צילום עריכת וידאו: יותם רונן, קריינות: רענן ברנובסקי

מכבי תל אביב ערכה הערב (ראשון) את האימון הראשון שלה לעונת 2009/10. האימון הראשון של העונה התקיים עם סגל על טהרת הישראלים, כיוון שהשחקנים הזרים של מכבי נמצאים עדיין בחופשות שלהם.

בין הפרצופים החדשים נמצא תומר תייר, ששיחק בעונה החולפת בהפועל עכו ונבחן בקבוצה. מי שעוד השתתף באימון של הצהובים הוא עמרי רון, החלוץ שחזר מהשאלה ממכבי הרצליה. אל האימון הגיע אף קפטן הקבוצה לשעבר משה מישאלוב, שהגיע להיפרד והלילה הוא ממריא ללימאסול. כזכור, מישאלוב חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצת אפולון לימאסול הקפריסאית.

חלוצה של הקבוצה יניב עזרן שב להתאמן לאחר תקופה ארוכה שנעדר מהמגרשים. עזרן, כזכור, עבר פציעה קשה בברכו שהשביתה אותו לאורך זמן רב. בעקבות הפציעה נותח עזרן פעמיים במהלך העונה שעברה וכמעט ולא שיחק.

הערב אמר עזרן לוואלה! ספורט: "אני שמח מאוד לחזור להתאמן. לא היה פשוט לשבת בצד ולראות את החברים משחקים, זה היה מאוד קשה. אעשה את המקסימום כי יש לי הרבה מה לתרום. אבי נמני יקבע איך הקבוצה תיראה, גם אם הוא ירצה שאשב על הספסל וגם אם ירצה שאשחק אעשה את המקסימום. אני מקווה שנראה השנה קבוצה יותר לוחמת".

אגב, מכבי תחליף העונה את ספונסר הביגוד שלה, כאשר הקבוצה תעבור ללבוש את מדיה של חברת קאפה.

מכבי מנהלת מו"מ עם בנאדו וחיימוביץ'

בצל ההמתנה להחלטתו של איש העסקים הקנדי, שצפוי להודיע ביממה הקרובה האם הוא מצטרף לבעלים של מכבי תל אביב אלכס שניידר, ממשיכים בקריית שלום בהכנות לקראת העונה הבאה.

היום (ראשון) נודע לוואלה! ספורט כי החלוץ עמנואל בנאיני סגר את תנאיו בקבוצה לעונה הבאה. בנאיני, ששיחק בעבר בהפועל פתח תקוה ועירוני רמת השרון, צפוי להגיע ארצה בימים הקרובים וככל הנראה יצטרף לאימוני הקבוצה שייפתחו באופן רשמי ביום רביעי הקרוב. גורם המקורב לבנאיני אישר היום את הפרטים, ובכך הופך החלוץ הגנאי להיות שחקן הרכש הראשון שסוגר את תנאיו לקראת העונה הבאה.

השחקן הבא שצפוי להצטרף לצהובים הוא השוער לירן שטראובר, שגם עמו סוכמו מרבית הפרטים ואף התקבל אישור משניידר להשלמת העסקה. שטראובר צפוי לחתום באופן רשמי בקרוב. יצוין כי הערב נערכה פגישה נוספת עם השוער וסוכנו רונן קצב הגיעו למשרדי היועץ המשפטי מורן מאירי, ובשלב זה לא נרשמה התקדמות ולא הושגו הסכמות מהותיות. למרות זאת, במכבי אופטימיים ומאמינים כי שטראובר יהיה הרכש השני של הקבוצה.

כמו כן, במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן גם עם צמד הבלמים אריק בנאדו וזאב חיימוביץ', וכל זאת עוד לפני שנודע גובהו של התקציב לעונה הבאה. בהנהלת מכבי תל אביב נעשו בתקופה האחרונה מאמצים גדולים בכדי להעשיר את קופת המועדון, ולאחר שחרורם של שבעה שחקנים (משה מישאלוב, אבי יחיאל, דן רומן, דולי ג'ונסון, דרגוסלאב יבריץ', סקוט סילי ורודי חדד) נחסכה עלותם של שחקנים אלה, ולכן המועדון החליט לפתוח במשא ומתן עם שחקנים אחרים. הערב יערכו השחקנים הישראלים בקבוצה אימוני ריצה בהדר יוסף.

קשר הקבוצה מאור בוזגלו ימריא הערב לברצלונה ויעבור סדרת בדיקות אצל רופא מומחה, על מנת לאבחן את מצבו ולקבוע באופן סופי האם פציעתו אכן מחייבת ניתוח. בוזגלו ימריא בלוויית רעייתו מירן ורופא הקבוצה, ד"ר עומר מידן. כל ההערכות מדברות על כך שיצטרך לעבור ניתוח שישביתו לתקופה של שלושה חודשים. במהלך הפגרה עבר הקשר הצעיר אימוני פיזיותרפיה.

עדכון ראשון 15:05
עדכון אחרון 18:00

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully