וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: תודה רבה דולי, בהצלחה בהמשך הדרך

31.5.2009 / 11:39

ג’ונסון קיבל הודעה ממכבי תל אביב: אתה רשאי לנהל מו”מ עם קבוצות אחרות. הצהובים במו”מ עם משרד הכרטיסים ”הדרן” על חשבון "לאן"

יממה לאחר סיום עונת 2008/09 ובמכבי תל אביב ממתינים למוצא פיו של הבעלים אלכס שניידר על גובה התקציב לקראת העונה הבאה. יושב ראש המועדון, אביב בושינסקי, שב בסוף השבוע מפגישה בצפון אמריקה עם איש עסקים שעשוי להיכנס לשותפות עם שניידר, ובמכבי משדרים אופטימיות זהירה בשלב זה לגבי הסיכויים שיצטרף גורם כזה או אחר כבר בתוך 72 השעות הקרובות.

בתוך כך, נפגשו הבוקר (ראשון) ראשי הקבוצה עם מספר שחקנים. דולי ג'ונסון קיבל הודעה כי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. לקשר הליברי יש חוזה לעונה הבאה בקבוצה, אולם הוחלט לשחררו וכעת ממתינים במכבי להצעות מקבוצות אחרות. מכבי תדרוש כ-350 אלף דולר עבור כרטיסו של השחקן.

גם משה מישאלוב הגיע לשיחה עם המנכ"ל עוזי שעיה. בשלב זה לא התקבלה שום החלטה לגביו והשיחות עמו יימשכו בקרוב. למישאלוב הוסבר בשלב זה שהתקציב עדיין אינו סגור ולכן לא ניתן להגיש בפניו הצעה כספית חדשה. השחקן שממריא השבוע לחופשה בת כעשרה ימים, בודק עתה גם אופציות בחו"ל.

גם יוסי שבחון הגיע היום לקרית שלום. לקשר, שנמצא תחת חוזה, הוסבר כי עד כה לא התקבלה שום הצעה לגביו ושנכון לעכשיו הוא ממשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. יחד עם זאת, במכבי לא פסלו לשקול את שחרורו במידה ותגיע הצעה ראויה מהארץ או מחו"ל.

גם שחקני קבוצת הנוער, צחי סלוק, ציון צמח, עומר ורד ועודד אמיתי, הגיעו לפגישות עם ראשי הקבוצה וקיבלו הצעות לחתום על חוזים לחמש שנים במועדון. כעת ממתינים במועדון לתשובות מהשחקנים הצעירים, כאשר בהמשך השבוע יגיעו לפגישות שחקנים נוספים בקבוצה. החלוץ סקוט סילי, שסיים את דרכו במועדון, הגיע היום לקרית שלום על מנת לאסוף את חפציו ולהיפרד מראשי הקבוצה.

אמש אמר המנג'ר אבי נמני כי בכוונתו לצרף מאמן נוסף לצוות המקצועי של הקבוצה, וגם הסוגיה הזו צפויה להיסגר בימים הקרובים מיד עם היוודע גובהו של התקציב. השמות המרכזיים המוזכרים בשלב זה במועדון הם פרדי דוד, ניצן שירזי וגיא לוי. בשלב זה עוד אין החלטה, ולא נפתח עדיין מו"מ רשמי עם אף אחד מהמועמדים.

על התוכניות לקראת העונה הבאה אמר נמני: "אנחנו עושים את המקסימום להתכונן לעונה הבאה. בימים הקרובים תצא הודעה לגבי מה שיהיה. יכול להיות שיהיה עוד מאמן. אני לא יכול להגיד כרגע מי זה יהיה, אבל אני מקווה שזה ייסגר בימים הקרובים. צריך לדעת ללמוד מהטעויות שנעשו ולחזק את הדברים הטובים כדי להתקדם בעונה הבאה".

בדרך להדרן

למרות שההכנות לקראת העונה הבאה נמצאות בהקפאה, בהנהלת הקבוצה כבר החלו בצעדים שונים שישפיעו גם על ההכנסות והתקציב לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי ראשי המועדון מנהלים בימים אלו משא ומתן מתקדם עם משרד הכרטיסים "הדרן", על ייצוג בלעדי של מכירת כרטיסים ומנויים לקראת העונה הבאה. מדובר בשינוי משמעותי לעומת השנים האחרונות, שכן "הדרן" צפוי לתפוס את מקומו של משרד הכרטיסים "לאן" ששירת את המועדון בשנים האחרונות.

אם הצעד יושלם, מדובר בהתייעלות מבחינה כלכלית ושיווקית למועדון, וגורם בהנהלת המועדון מעריך שהמעבר ל"הדרן" יוסיף למועדון הכנסה של כ-250 אלף שקל נוספים, ומדגיש בנוסף כי האיכות ורמת השירות בכל הנוגע למכירת הכרטיסים לא ייפגעו. אחת המטרות שמנסים במכבי להשיג על ידי המעבר הוא הורדת סכומי העמלות שמשלמים כיום רוכשי הכרטיסים, כאשר בקבוצה מודעים לעובדה שבעונה הבאה צפוי מספר המנויים לרדת בעקבות הכישלון המקצועי בעונה שהסתיימה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully