וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "תיקו זה בסדר, אני לא חזיר"

21.3.2009 / 20:21

אבי נמני לא נשמע מאוכזב מדי אחרי ה-1:1 של מכבי ת"א מול הכח: "כולם פה עושים את המקסימום". בדש: "יבריץ' הציל לי שני גולים"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב התקשתה גם היום (שבת) במשחק התחתית שלה מול הכח עמידר רמת גן, וה-1:1 שלה מול האחרונה בטבלה ייצג היטב את העונה המאכזבת שלה: יכולת לא מרשימה בעוד משחק משעמם. האירוע הכי מעניין אירע לפני המשחק, כשבאופן תקדימי שיחקו שחקני מכבי במדים שחורים-לבנים.

"מי שחשב שיהיה משחק קל, טעה"

מאמן מכבי ת"א, אבי נמני, לא נשמע מאוכזב מדי מהתוצאה. "הכח הוציאה בשבוע שעבר תוצאה טובה מול מכבי נתניה, ואני לא חזיר", אומר נמני, "מי שחשב שיהיה משחק קל, טעה. התיקו בסדר, ועכשיו אני כבר חושב כבר על המשחק הבא. אנחנו מחמיצים יותר מדי, וכשזה קורה סופגים בצד השני. קבוצה שרוצה לעשות שינוי חייבת לנצל את המצבים".

המאמן לא ביקר את שחקניו ואמר: "אני לא חושב שיש פה שחקן שלא רוצה או שלא עושה את המקסימום" אמר נמני, "יש אולי לחץ, כי מצפים לנו עכשיו שני משחקים מאוד קשים, ונצטרך להוציא מהם את המקסימום". נמני לא גם לא התייחס ליכולת הלא מרשימה של חניכיו: "הרמה בליגת העל היא לא כזאת מטורפת כדי להגיד שהייתה כאן רמה נמוכה או משהו יוצא דופן".

אוהדי מכבי ת"א לא עודדו לאורך המשחק כחרם על התקשורת, שלא התייחסה לאי זימונו של בוזגלו לסגל הנבחרת, ונמני יודע: "אנחנו האחרונים שיכולים לבוא בטענות לקהל שלנו שתומך בנו למרות הכל".

מייבי: "יש לנו עכשיו קבוצה מאוד טובה"

גם בשורות הכח הגיבו ברגשות מעורבים לתיקו. מצד אחד כל נקודה חשובה בתחתית, מצד שני שחקניו של דודו דהאן יכלו להוציא היום יותר. כוכב המשחק מבחינת הכח היה ללא ספק השוער ז'וסלין מייבי, שהציל כמה שערים בטוחים. "אנחנו משחקים יחד ונלחמים ביחד", הסביר השוער, "זה לא רק אני, זו כל הקבוצה. לא צריך לדבר יותר מדי בכדורגל, ננסה להישאר בליגה, יש לנו עכשיו קבוצה מאוד טובה, אבל לא טוב לדבר לפני שמשחקים".

ברק בדש אמר בסיום: "שלטנו במשחק, אבל התוכניות שלנו התקלקלו עם הגול שספגנו בדקה השישית ממצב נייח. אבל חזרנו למשחק, היינו טובים בכל מהלכו וחבל. היה חסר לנו עוד גול כדי לנצח. שני השוערים נתנו משחק גדול, יבריץ' הציל לי שני כדורים שכמעט נכנסו, וזה מה שהיה חסר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully