וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ובני סכנין נפרדו ב-1:1

מאור בוזגלו הציל את מכבי ת"א מהפסד ביתי מביך לסכנין אחרי שכבש שער שוויון ב-1:1 מבעיטה חופשית (72). עוד קודם לכן אוקוצ'ה כבש לסכנין (54). הצהובים כבר שבעה משחקים ללא ניצחון

רק ביום חמישי האחרון דיבר יושב ראש מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, על כך שהוא מרוצה מההתקדמות של קבוצתו
מאז שאבי נמני הצטרף. לפחות על המגרש לא ממש רואים שיפור והצהובים השלימו הערב (שבת) משחק שישי ברציפות ללא ניצחון כשסיימו ב-1:1 ביתי מביך מול בני סכנין.

אחרי מחצית ראשונה אנמית ורעה מבחינתם, שהזכירה את הכדורגל החלש שהציגה גם בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקווה, מכבי תל אביב קיוותה לעקוץ ולכבוש שער יתרון בבלומפילד מול הקהל התומך. אלא שהעורף החשוף של הצהובים איפשר לסכנין להביא עקיצה משלה עם שער יתרון של אוקוצ'ה אחרי מסירה של יחיאל צגאי המחליף בדקה ה-54.

אבי נמני לא ממש נלחץ, עשה חילופים נכונים כשהוריד את איליה יבוריאן המאכזב וג'ונתן אסוס החלש, אך הישועה הגיעה אליו דווקא מאחד השחקנים המושמצים ביותר שלו, מאור בוזגלו, שכבש את שער השוויון בדקה ה-72 מבעיטה חופשית.

כעת יוצאות שתי הקבוצות לפגרה, אך כאב הראש של נמני אמור להיות גדול יותר. דיברו על שינויים מינוריים בפגרה, אך עם איך שהקבוצה נראתה במרבית דקות המשחק היא עוד עלולה למצוא את עצמה נאבקת עד המחזור ה-30 עם הכח, הפועל פתח תקווה, קרית שמונה וסכנין על המקום בליגה. להזכירכם, זו לא ממש הייתה המטרה שלה בתחילת העונה.

מהלך המשחק

דקה 17 - משה מישאלוב העביר כדור עומק בנבדל ליאניק קאמנאן בצד שמאל (הקוון לא הרים דגל), החלוץ העביר כדור רוחב לאיליה יבוריאן, שפיספס את הכדור מהמרכז ואת ההזדמנות המסוכנת של הצהובים.

דקה 29 - מאור בוזגלו העביר לג'ונתן אסוס בצד ימין, אך במקום למסור ליבוריאן שהיה פנוי אסוס העדיף ללכת על בעיטה, שהלכה החוצה.

דקה 38 - מהלך קבוצתי של הצהובים הסתיים בכמעט שער כשקאמנאן השאיר כדור ליבוריאן, אך טל חן דאג להרחיק היטב.

דקה 51 - יחיאל צגאי המחליף קיבל כדור טוב ובמקום לשחרר בעיטה הוא העדיף להתמסר עם עצמו ואיבד.

דקה 54 - גול! מתפרצת של בני סכנין עם כדור עומק הסתיימה עם מסירה של צגאי לאוקוצ'ה, שלא היה בנבדל ושחרר כדור פנימה מול יבריץ', 0:1 לסכנין.

דקה 72 - גול! מאור בוזגלו התכונן ממושכות לבעיטה חופשית מפחות מ-30 מטר ובסופו של דבר בעט לפינה השמאלית, עבר את החומה ונכנס פנימה. שוויון 1:1.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס (רודי חדד 58), גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, איליה יבוריאן (עמנואל מאיוקה 62), יאניק קאמנאן (יוסי שבחון 86).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, מזואה אנסומבו, חאלד חלאילה, חאמד גנאים (עלאא אבו סאלח 87), אובודו אוקוצ'ה (מייקון דוס סנטוס 64), חיים בנון, אושרי גיטא (יחיאל צגאי 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully