וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה גורם כאבי ראש לאנשי הפועל ת"א

בקבוצה מעוניינים לקיים מגעים עם שוערים אחרים, אלא שעדיין לא הגיעה שום פניה בעניינו של הניגרי. דיווח בטורקיה: פנר מעוניינת ביבואה

השוער וינסנט אניימה גורם בימים האחרונים כאב ראש לא קטן לאנשי הצוות המקצועי והניהולי בהפועל תל אביב. מצד אחד, הוא מועמד למספר קבוצות באירופה, אלא שמצד שני עדיין לא נעשתה שום פניה רשמית לקבוצה, כך שהשוער אמור לחזור לאימונים בסוף החודש. הפועל תל אביב מעוניינת לנהל משא ומתן עם שוערים אחרים, אלא שלאניימה יש חוזה לעוד שנתיים בקבוצה, ולכן הפועל לא מנהלת מגעים עם שוערים אחרים. אותם דברים נכונים גם לגבי סמואל יבואה, ונכון לעכשיו עדיין לא הגיעה שום פניה למועדון גם בעניינו.

למרות שהפועל עדיין לא קיבלה פניה רשמית, בטורקיה מדווח כי פנרבחצ'ה הצטרפה למירוץ להחתמתו של יבואה. על פי העיתונים "סבח" ו"הורייט" פנר, שמינתה היום את כריסטוף דאום לתפקיד המאמן, תגיש הצעה לחלוץ הגנאי. עוד קבוצות שהוזכרו לאחרונה כמעוניינות בחלוץ הן באייר לברקוזן, צסק"א מוסקבה ונאנסי הצרפתית.

המאמן אלי גוטמן ממשיך לחפש זרים, אבל עדיין לא מצא מועמד ראוי. בשלב זה, לא ברור אם דימיטאר טלקיסקי יחזור לקבוצה, והדברים יתבהרו רק כשיסיים את משימתו הקרובה בנבחרת בולגריה. כזכור, בהפועל תל אביב מעוניינים לקצץ בשכרו של הקשר.

לגבי רכש ישראלי, בהפועל תל אביב דוחים את הפרסומים לפיהם מתנהל משא ומתן עם מיכאל זנדברג. קשר בית"ר ירושלים הוזכר כבר לפני חודשיים כאחד המועמדים להצטרף לאדומים, וגם אלי גוטמן לא פסל בעבר את האפשרות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully