וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מי שממצמץ ראשון, מפסיד"

מאמן הפועל ת"א נהנה מהאופי שגילו שחקניו ב-0:2 על אשדוד ומחזרתו של יבואה. מזרחי: "הפועל צריכה לשלוח לשופט זר פרחים ורוד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב עלתה היום (שבת) זמנית למקום השני, בזכות שני שערים של שי אבוטבול וסמואל יבואה בדקות הסיום שסידרו ניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד למודת הקרובות של השבועות האחרונים.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן: "שיחקנו טוב, שיחקנו נגד יריב טוב ומאומן. אשדוד קבוצה מצוינת בכל פרמטר במגרש. חזרנו לליגה אחרי חודש ימים ואמרתי לשחקנים: 'מי שממצמץ ראשון יפסיד'. לאט לאט אנחנו נחזור לשגרה ולמשחקי הליגה. עם כל הכבוד, גביע הטוטו זה לא ליגה. הפגרה היתה ארוכה. טבעי ששחקנים לא היו בכושר הרגיל שלהם. כשאתה לא משחק תקופה ארוכה זה נלקח בחשבון".

על החילוף כבר לאחר ההפסקה, אמר גוטמן: "בן לוז הוא שחקן שעוזר לנו המון בחלק ההתקפי. יש משחקים שאחליט לפתוח איתו ויש שלא, תלוי בצרכים של הקבוצה. התרגזתי על קנדה, במקום לתת פס אחורה הוא איבד את הכדור בצורה לא אחראית". בשבוע הבא מחכה להפועל משחק צמרת מול נתניה, אותה מעריך המאמן התל אביבי: "משחק מול יריב מאומן וטוב. יהיה משחק שקול.

גוטמן סיפר גם על חזרתו של סמואל יבואה, לאחר האסון שפקד אותו עם מות אימו: "יבואה אמר לי לפני האימון המסכם כי הוא מעדיף לא לפתוח. אמרתי לו שיהיה טוב לכולם אם הוא יחזור למסלול. אני שמח שזה קרה. לאחר המשחק הוא בא ואמר לי שצדקתי".

כובש השער הראשון שי אבוטבול התייחס לבעיטה הנפלאה שהצליחה: "כיוונתי לחיבורים ואני שמח שזה עבד. הקבוצה בתהליך התקדמות ואני מרוצה מהניצחון. כל משחק עבורנו הוא משחק עונה מעתה".

מזרחי: "השופט לא היה אמיץ"

עם הירידה לחדר ההלבשה בסיום המשחק, גער מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, במגן ליאור ראובן והאשים אותו בספיגת השער הראשון, כאשר טעות שלו הביאה להתקפה שבסופה נכבש השער של שי אבוטבול בדקה ה-84.

מלבד הנזיפה בראובן, מזרחי היה מרוצה ממשחק קבוצתו וכעוס על השיפוט: "משחק מצוין שלנו. עברנו שלושה שבועות בלתי נסבלים ולא התאמנו באשדוד והגענו ליותר מצבים. הפועל צריכים לשלוח לשופט זר פרחים ורוד. דקה שביעית גם פנדל וגם אדום לשוער. השופט לא היה אמיץ. זה קשור לזה שלא היינו חדים . הגענו להרבה הזדמנויות. אשדוד שיחקו מצוין היום".

מזרחי לא אהב את הנאיביות המושרשת של שחקניו: "אנחנו סופגים שערים ממצב וחצי. הפועל ת"א לא הגיעה למצב אחד בבית שלה. אם זו קבוצה שלא משחקת טוב בחוץ, אני לא יודע מה".

דוד רביבו: "הקבוצות היו שוות הגענו להרבה מצבים. אפשר לבכות גם על הטעויות של השופט. הפועל הבקיעו שער נהדר מרגלי אבוטבול וניצלו את הנאיביות שלנו. השתדלנו להתנתק מכל האירועים האחרונים, נקווה שכבר השבוע נוכל לחזור לשגרה, להתאמן באשדוד ולהגיע מוכנים למשחק הבא. בסך הכל יש קבוצה טובה באשדוד, אשר מטרתה להיות בין ארבע הראשונות. חבל להפסיד משחק כזה, כי שיחקנו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully