וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טלקיסקי מאוכזב ממעמדו

קרן שמש

9.12.2008 / 13:24

האדומים היו מרוצים מהתיקו בקרית אליעזר, אבל הבולגרי נראה כעוס ועתידו בקבוצה לא ברור. גוטמן יפגש עם מוני הראל בכדי לדון על חיזוק

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בהפועל תל אביב היו מרוצים ממשחק הקבוצה אמש (שני) מול מכבי חיפה, שהסתיים ב-2:2. האדומים אמנם קיוו לצאת עם שלוש נקודות, אך גם תוצאת תיקו מול המוליכה סיפקה אותם, למרות שהם איבדו את היתרון פעמיים.

בסיום המשחק נראה אלי גוטמן מעט מאוכזב, אך הוא ביקש לעודד את השחקנים, שיבח את יכולתם ואמר כי הוא גאה בהם. וינסנט אניימה, שלא התאמן לאורך השבוע ושיחק אמש כשהוא חולה, זכה לשבחים מצד המאמן ושחקני הקבוצה, שעודדו אותו בסיום המשחק. השוער עצמו אמר: "יש ימים שאתה צריך לא לשחק בשבילך ולא לחשוב על עצמך ועל בריאותך, אלא לשחק למען הקבוצה. זה אחד מאותם הימים. זה המקצוע שלי. עליתי לשחק גמור. לא ישנתי כמעט יומיים בצורה טובה, אבל אני שמח שלפחות לא הפסדנו".

דמיטאר טלקיסקי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, אינו מרוצה ממעמדו בקבוצה ואמש נראה כעוס בסיום המשחק. הבולגרי תורגל לאורך כל השבוע בהרכב הראשון של הקבוצה, אבל בסופו של דבר החליט גוטמן לפתוח עם עמרי קנדה בהגנה ועם דגלאס דה סילבה בקישור, החלטה שפגעה בו. טלקיסקי מציג יכולת חלשה מאז פתיחת העונה ועתידו בקבוצה עדיין לא ברור.

מאמן הפועל תל אביב אמור להיפגש בשבועיים הקרובים עם בעלי הקבוצה מוני הראל בכדי לדון על חיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully