וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה והפועל ת"א נפרדו בתיקו 2:2

אחרי מחצית מאופסת ומשמימה סיפקו מכבי חיפה והפועל ת"א חצי שני מלבב בתיקו 2:2. לאלה ולוז כבשו להפועל, ארבייטמן ומימון השוו

לא מעט הונח על כף המאזניים במאבק הערב (שני) בין מכבי חיפה להפועל תל אביב באיצטדיון קרית אליעזר, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. השתיים הגיעו כשהן מצויות בכושר הטוב בליגה ועם רצון להוכיח שלמרות הנמכת הציפיות בתחילת העונה, הן בהחלט שואפות הכי גבוה שאפשר. לאחר ההפסקה אכן הפגינו שתי הקבוצות יכולת משביעת רצון, בדרך ל-2:2 מותח. חבל שאותה יכולת לא הוצגה לאורך כל המשחק.

המחצית הראשונה, בדומה למפגשים בין שתי הקבוצות בשנים האחרונות, הייתה משמימה ומדכאת למדי. פרט לכדור של גילי ורמוט לקורה בדקה ה-14, העניין המרכזי במחצית היה ממטר גשמי הברכה בחיפה. הפועל תל אביב התמקדה בעיקר בחלק האחורי וניסתה לעקוץ מדי פעם במתפרצות - בדויק לפי התכנון של אלי גוטמן. החיפאים נגררו למשחק המבוקר של האורחים (עשרה שחקנים מאחורי הכדור) ולא ניצלו לרגע את האווירה הביתית התומכת.

דווקא בדקות בהן חיפה הפגינה התלהבות והחלה להזכיר במעט את הכדורגל שאפיין אותה לאחרונה, הגיעה העקיצה האדומה. טעות של ג'ון קולמה איפשרה למהראן לאלה לגלגל בשקט בין רגליו של אמיר אדרי ולהעניק יתרון לאורחים. מכאן החרפה הפכה למשחק מרתק וסוחף, בחסות שני הצדדים ומזג האוויר. חיפה החלה לתקוף בחמת זעם והפועל הגיבה במתפרצות קטלניות.

אחרי שארבייטמן המחליף הירוק השווה בדקה ה-64, גם גוטמן שלף את בן לוז מהספסל והשיג יתרון שני. אלא שהמילה האחרונה הייתה של הבלם שי מימון, שהחליף את דקל קינן גם בכל הקשור להצטרפות להתקפה, ונגח פנימה אחרי בישול שני של יניב קטן (במשחק לא מבריק).

בסך הכל הפועל אמורה להיות מאוכזבת מכך שלא קיזזה את יתרון שבע הנקודות של הירוקים וזאת לאחר שכבר הוליכה פעמיים במשחק חוץ. הקבוצה של אלישע לוי שוב מעדה בהגנה מול קבוצה שמתבססת על מתפרצות וכדי לזכות באליפות צריך לדעת לשמור על הבית גם במשחקי צמרת.

מהלך המשחק

דקה 12: דה סילבה פרץ יפה ומסר לורמוט, שבבעיטה חדה פגש את קורת שערו של אדרי.

דקה 20: פאנטני השתלט על ריבאונד מאניימה ונגח לעבר בוקולי, שדחק לרשת מעמדת נבדל ברורה. השופט חכמון פסל את השער.

דקה 28: נאתכו הגביה כדור חופשי, אדרי יצא גרוע ויבואה נגח מעל למשקוף.

דקה 44: נאתכו שיחרר כדור חופשי מהיר לאנטבי שבעט חלש לידיו של אדרי.

דקה 46: חיפה פתחה בהתלהבות את המחצית השנייה, ורפאלוב בעט כדור מ-20 מטרים לידיים של אניימה.

דקה 49: קטן הגביה כדור טוב למרכז הרחבה ובוקולי נגח סמוך לקורה.

דקה 52: גול! אי הבנה בהגנת חיפה הובילה לנגיחה מוזרה של קולמה אחורה. מהראן לאלה עט על המציאה ובעט פנימה בין רגליו של אדרי. 0:1 לאדומים

דקה 64: גול! יניב קטן קיבל כדור מקולמה והעביר איכשהו לארבייטמן. החלוץ המחליף היה בנבדל ברור, אך בעט בכל זאת ומצא את הרשת. חיפה משווה ל-1:1

דקה 67: יבואה משתלט על כדור קשה ובועט בצורה וירטואוזית החוצה.

דקה 71: צירופי מסירות יפים בהתקפת חיפה הביאו את הכדור לקטן, אבל החלוץ בעט מקרוב אל רגל מושטת של מגן אדום והחמיץ הזדמנות מצוינת.

דקה 72: גול! כשלא מבקיעים, סופגים. דה סילבה הוריד כדור בנגיחה לבן לוז, והמחליף של גוטמן כבש מקרוב. 1:2 להפועל ת"א

דקה 79: גול! קטן הגביה כדור חופשי, אניימה יצא גרוע ומימון נגח פנימה את הראשון שלו העונה. 2:2

דקה 90: קטן מצא בכדור נהדר את גולסה, הקשר הצעיר הקשית מעל אניימה ופגע במשקוף.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אלון חרזי, שי מימון, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל (אייל גולסה, 63), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 57), יניב קטן, ת'מבינקוסי פאנטני (אייל משומר, 86).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, אביחי ידין (בן לוז, 69), גילי ורמוט (דימיטאר טלקיסקי, 80), מהראן לאלה (עידן סרור, 85), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully