וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אפשר להסתכל קדימה בצורה חיובית"

קרן שמש

29.9.2008 / 22:57

הפועל ת"א סופסוף הגיעה לסנט אטיין והמאמן העדיף לא להתעסק בדרך הארוכה, אלא באווירה הצפויה במשחק. דה סילבה חולה ובספק

אחרי לא מעט עיכובים, נחתה הערב (רביעי) הפועל תל אביב בליון, לאחר שהעבירה את הלילה האחרון בגרמניה. כזכור, האדומים פספסו את טיסת ההמשך מגרמניה לאחר עיכוב הטיסה מהארץ, ונאלצו למצוא טיסה חלופית. הקבוצה עשתה את דרכה באוטובוס לסנט אטיין, שם ערכה אימון לילי לקראת המשחק מול הקבוצה המקומית מחר בגומלין בגביע אופ"א, במטרה למחוק את ההפסד הביתי מהמפגש הקודם (2:1) בבלומפילד.

דגלאס דה סילבה, שחש ברע, לא התאמן אך צפוי להיות כישר למשחק מחר, אבל למרות שהוא יחסר גם את גילי ורמוט ואולי את אביחי ידין, אלי גוטמן לא מאבד תקוה ובמסיבת העיתונאים שהתקיימה הערב אמר: "ברגע שרואים את האצטדיון והאווירה שמצפה לנו מחר, אפשר להסתכל קדימה בצורה חיובית. גילי חולה, דאגלס חולה כאן וידין פצוע, העיכוב שעברנו לא עוזר אבל עשינו כל שביכולתנו להתכונן כראוי למשחק ונעשה את המקסימום לקראת מחר. כמובן שהתוצאה מהמשחק הראשון לא עוזרת אבל נעשה דברים עם שכל ברגע שהשחקנים יירגעו מהטיול שעבר עליהם".

בזמן שהפועל תל אביב הייתה בדרכה לסנט אטיין, קיימו הצרפתים מסיבת עיתונאים משלהם לקראת המפגש מחר ומאמן הקבוצה, לורן רוסי התרגש: "המשחק הקרוב מסמל את שובו של גביע אופ"א לאצטדיון הביתי שלנו, אנחנו רוצים לעשות מזה פסטיבל לאוהדים שלנו ובמיוחד רוצים להמשיך את ההרפתקה האירופאית. יש לנו משימה אחת והיא לנצח".

למרות היתרון של קבוצתו על פני הפועל, וסי אינו מזלזל ביריבה והוסיף: "הפחד שלי הוא שהשחקנים יבואו שאננים ויאמינו כי מצפה להם משחק קל, הדקות האחרונות במשחק הקודם של הוכיחו שהפועל היא קבוצה טובה ומסודרת שיודעת לשחק כדורגל טוב וצריך להיזהר מפניה. היא כבר הוכיחה בעבר שהיא מסוגלת לעשות תוצאות טובות כאשר ניצחה את פ.ס.ז' בבית".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, דאגלס דה סילבה, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, ערן זהבי, סמואל יבואה

"זו הפועל ת"א, לא ריאל מדריד" (דוד מרואני, "הארץ")

סנט אטיין תארח היום את הפועל תל אביב, כשהמטרה המוצהרת היא להמשיך במסע האירופי, מסגרת ממנה נעדרה הקבוצה ב-26 השנים האחרונות, אך נראה כי המשחק מול היריבה הישראלית לא ממש מטריד את אנשי המועדון. מאמן הקבוצה, לוראן רוסיי, אמר אתמול במסיבת העיתונאים: "לא נזלזל בהפועל. אנחנו עוד זוכרים כיצד היא ניצחה כאן על אדמת צרפת לפני שנתיים. אין במועדון בעל תפקיד שלא מודע לחשיבות המשחק".

רוסיי אמנם חלק כבוד לאדומים, אבל בצרפת מעריכים כי מדובר בניסיון לגייס אוהדים למשחק ולא בצעד שנועד לעורר את שחקניו השאננים. עד כה נראה כי הסטאד ז'ופרה גישאר צפוי לאכלס רק 30 אלף אוהדים, 5,000 פחות מתכולת היציעים. "זו הפועל תל אביב, לא ריאל מדריד", ניסה להסביר רולאן רומייה, נשיא המועדון. "עם זאת, אני בטוח שאם המשחק לא היה משודר בשידור ישיר, היינו ממלאים את האיצטדיון". הראיון שערך הנשיא שלשום הוקדש ברובו להבעת כעס מהטיפול של התקשורת בהימלטות הקשר פסקל פיינדונו לליגה בקטאר.

אל מסיבת העיתונאים של רוסיי הצטרף בהמשך גם הקשר ג'ופרי דרניס, שניסה לשדר כוננות שיא. "בשביל משחקים מהסוג הזה הגעתי לסנט אטיין לפני שנתיים", הוא אמר. "הולך להיות משחק קשה מאוד מול קבוצה חזקה, עם הרבה מאוד ניסיון. לנו אין אמנם ניסיון, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו ומשחקים טוב גם בליגה. אם נשחק נגד הפועל כמו ששיחקנו בבורדו בשבת (1-1), נעלה לשלב הבתים".

סטאיס טבלרידיס, הבלם היווני, משוכנע כי הסיפור סגור וממאן לחשוב אחרת. "הדבר היחיד שאני חושב עליו זה העפלה לשלב הבא", הוא אמר אתמול לאתר של הקבוצה. "כל תוצאה אחרת לא תספק אותנו. יש לנו יתרון שחייב להספיק לנו לגומלין".

סנט אטיין, הרכב משוער: ג'ודי ויויאני, לוק פראן, סטאטיס טבלארידיס, יוהאן בנאלואן, מוהמאדו דאבו, כריסטוף לנדרן, בלייס מטוידי, ז'ופרה דרניס, פאולו משאדו (אילן), דימיטרי פאייה, בפטימבי גומיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully