וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נתקעה בגרמניה

קרן שמש

30.9.2008 / 23:20

הטיסה התעכבה בנתב"ג והאדומים פספסו את טיסת ההמשך מפרנקופרט לליון. אנטבי, לפני ההמראה: "זה אפשרי". ורמוט החולה נשאר בארץ

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

הפועל תל אביב תיאלץ לעשות את הלילה בפרנקפורט, גרמניה. הטיסה של שחקני הקבוצה, שיצאו היום (שלישי) לצרפת דרך פרנקפורט לקראת משחק גביע אופ"א מול סנט אטיין, התעכבה כשעה וחצי, ולכן פספסה הקבוצה את טיסת ההמשך מפרנקפורט לליון.

השחקנים ייאלצו לבלות את הלילה בפרנקפורט כאשר במועדון מחפשים טיסה שתצא מחר לצרפת. בשלב זה, בהפועל עדיין לא יודעים מתי הם ינחתו בסופו של דבר בצרפת. המשחק כזכור, יתקיים ביום חמישי.

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון אחרון בישראל, לפני הטיסה לצרפת. הקבוצה תפגוש ביום חמישי את סנט אטיין, למשחק גולמין במסגרת גביע אופ"א ותקווה, למרות הסיכויים הנמוכים עקב ההפסד 2:1 בבלומפילד, לחזור עם כרטיס לשלב הבתים בטורניר. גילי ורמוט, שחולה מאז יום שבת, לא יצטרף לנסיעת האדומים ויישאר בישראל: "אני מחזיק לקבוצה אצבעות מהבית".

אביחי ידין הפצוע ערך אימון חלקי. השחקן יטוס עם הקבוצה, וסיכוי נמוך שישותף במשחק. מי שנראה כחוזר להרכב הוא וואליד באדיר, שישלים חוליה של שלושה בלמים יחד עם אלין טופוזקוב ודגלאס דה סילבה. ביבראס נאתכו צפוי לפתוח בקישור האחורי וערן זהבי יקבל את הקרדיט ויפתח על חשבונו של מהראן לאלה. הקבוצה תמריא אחר הצהרים לצרפת, וביום רביעי תקיים אימון יחיד ומסכם לקראת ההתמודדות.

"אנחנו באים אחרי ניצחון בליגה וזה נותן ביטחון לשחקנים", אמר יגאל אנטבי בנמל התעופה, רגע לפני שהקבוצה המריאה לצרפת. "אני מקווה שנעשה תוצאה טובה. סנט אטיין קבוצה טובה, ובמשחק הראשון הם היו טובים מאיתנו. עכשיו אנחנו מגיעים אליהם וזה קצת שונה. השחקנים והצוות מאמינים שזה אפשרי. אנחנו מועדון מנוסה באירופה, ונקווה שזה יעזור לנו לעשות את זה. זו צריכה להיות חוויה, נעשה הכל כדי לנצח, להבקיע ולשחק טוב".

שי אבוטבול: "לצאת למשחק כזה אחרי ניצחון בליגה זו הרגשה מצוינת. בעזרת השם, אנחנו נעשה תוצאה טובה ונעלה. אולי דווקא אחרי שהפסדנו בבית אנחנו מגיעים משוחררים יותר. בכדורגל הכל יכול להיות ולכן אני מאמין". האם עקבתם אחרי סנט אטיין? "אנחנו עוקבים אחריהם, גם אלי והצוות המקצועי. הם מכינים אותנו כמה שיותר טוב. הרבה תלוי באופן בו המשחק יפתח. המחשבות על שלב הבתים רצות בראש".

המאמן אלי גוטמן: "אנחנו יוצאים למשימה קשה ולא פשוטה, אבל עם רוח אופטימית. נעשה הכל כדי לעשות את הבלתי יאומן. סנט אטיין קבוצה טובה שמזוהה עם מגרשה הביתי. השחקנים יעלו עם אקסטרות למגרש, מרוכזים וממוקדים. במשחק הקודם עשינו שגיאות, למשחק הזה נבוא עם אמונה לעשות את הבלתי יאומן". על השינוי שגוטמן יחולל בהרכב, אמר המאמן: "אני מתרגל הרכבים שונים. יש לנו אילוצים. ורמוט לא יצא, ידין כנראה לא יהיה כשיר ואני מתרגל אפשרויות. זה משחק שבו נהיה חייבים לנצל הזדמנויות ליד השער". גוטמן נשאל אם המסורת של הפועל תל אביב תסייע להם במשחק החוץ. "מסורת זה דבר טוב שנותן לך שאיפה. הכנו קליפ יפה על המסורת של הפועל תל אביב באירופה, ואנו מתכוונים להראות אותו לשחקנים לפני המשחק".

עדכון ראשון: 12:33, 30/09/08
עדכון אחרון: 23:20, 30/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully