וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה לא טיול"

קרן שמש

29.7.2008 / 10:45

הפועל ת"א המריאה לגומלין נגד יובנס, ומאמנה מכבד את היריבה. ורמוט מצטרף: "אני מאוד שמח לחזור". גם אביחי ידין סיכם במועדון

הבוקר (שלישי) המריאה הפועל תל אביב לאיטליה, למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בגביע אופ"א, מול יובנס מסן מרינו. לאחר המשחק תישאר הפועל תל אביב באיטליה ותקיים מחנה אימון קצר בן ארבעה ימים.

המאמן אלי גוטמן: "מניסיוני למדתי, שמי שלא מתייחס ברצינות יכול למצוא עצמו מופתע. אנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו מופתעים, ואנחנו מתייחסים בשיא הרצינות למשחק הזה. אני חושב רק על המשחק מול יובנס ולא על ההגרלה. זה לא טיול".

על החתמתו של ורמוט אמר גוטמן: "זו הפתעה נעימה, זה משהו שתבשל בימים האחרונים. גילי משפר לנו את היכולת האישית בקבוצה, ונותן לי הרגשה שיש לנו קבוצה כישרונית. תפקיד הצוות המקצועי הוא להביא את הכישרון לידי ביטוי במגרש".

קשר הקבוצה בן לוז: "זו תחילת עונה, וזה טוב לנו כדי להתחבר. המאמן יידע מה להפיק מהמשחק. אנחנו לא באים לאימון, אלא במטרה לעבור את המשחק הזה. יש לנו עוד ארבעה ימים שם כדי להמשיך את מחנה האימון. נבוא רציניים, ואני מקווה שנסיים את העבודה שהתחלנו בארץ בצורה מכובדת".

ורמוט: "אני מאוד שמח לחזור"

עוד קודם להמראת הקבוצה, גילי ורמוט סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב. הקבוצה, שהחלה את המשא ומתן על כרטיסו של השחקן לפני מספר ימים, הגיעה לסיכום עם השחקן. ורמוט יצטרף לשחקני הפועל במחנה האימונים הקצר אותו יקיימו באיטליה, מיד לאחר המפגש מול יובנס דוגאנה, שיתקיים ביום חמישי הקרוב.

למרות שהועלתה האפשרות כי ורמוט יושאל להפועל תל אביב, האדומים צפויים לרכוש את כרטיסו של השחקן וזאת לאחר שהגיעו לסיכום עם גנט בנוגע לפרטי הרכישה. "נותרו עוד פרטים קטנים עד שכל העניין ייסגר", אמר ורמוט, "אני מקווה מאוד שזה יקרה ביום-יומיים הקרובים, אני מאוד שמח לחזור".

הפועל תל אביב ערכה אמש (שני) אימון אחרון לפני היציאה לסן מרינו. השחקנים חולקו לקבוצות, כשהחוליה הקדמית עובדת עם יוסי אבוקסיס על מצבים מול השוער וחוליית ההגנה עובדת עם אלי גוטמן.

בסיום האימון אמר המאמן גוטמן לאתר הרשמי של המועדון: "הצבנו לעצמנו מטרות בתחילת השבוע ועמדנו בהן. אנחנו מקצוענים מההתחלה ועד הסוף. רצינות, מחויבות ואחריות הם ערכים של יהרג ובל יעבור מבחינתנו. אין לנו כוונה ללכת בדרך לא מקצוענית וזה לחם חוקינו".

עדכון ראשון: 22:05, 28/07/08
עדכון אחרון: 10:45, 29/07/08

גם ידין סגר בהפועל

הקשר אביחי ידין סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב ויצטרף למחנה האימונים של הקבוצה באיטליה. ידין חזר אתמול (שני) ממחנה האימונים של הפועל כפר סבא בהולנד, והוא צפוי לחתום ביממה הקרובה על חוזה בשורות האדומים.

ידין מצטרף לסמואל יבואה, בן לוז ודגלאס דה סילבה, שעזבו את כפר סבא והצטרפו לקבוצה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully