וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אני מאמין שביברס יחזור למגרש בקרוב"

קרן שמש

7.4.2008 / 13:34

מאמן הפועל תל אביב ביקר את הקשר בביתו, חיזק את ידיו, ושוחח עימו על חזרה למשחק. ביום ג' תחל הקבוצה את הכנותיה לקראת נתניה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל תל אביב התעוררה היום (שני) לבוקר אביבי מתמיד, לאחר הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים. "הניצחון אתמול היה מאוד חשוב לנו, אני שמח שעשינו את זה, מרגש לראות את הקהל כל כך שמח, חשוב שנדע לעשות זאת גם במשחק הקרוב", אמר אחד השחקנים בקבוצה. חניכיו של מאמן האדומים, אלי גוטמן, זכו ליום חופשי מאימונים, ומחר יחזרו להכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה.

אלי גוטמן נסע הבוקר לכפר כמא שבצפון, על מנת לבקר את ביברס נאתכו ומשפחתו, שאיבדה את אבי המשפחה, אכרם, בסוף השבוע האחרון. גוטמן הגיע לחזק את משפחת נאתכו ולדבר עם ביברס על תהליך החזרה שלו למגרש. "הוא היה מאוד נרגש, הוא ראה אמש את המשחק, ומאוד התרגש מכל האהבה של הקהל, משלטי התמיכה ומהשחקנים". לגבי חזרתו של נאתכו לאימוני הקבוצה אמר המאמן, "דיברנו על זה ואני מאמין שהוא יחזור בקרוב". אמש הקדיש המאמן את ניצחון האדומים לביברס נאתכו ולאביו אכרם.

נאתכו, שהגיע אמש לאסיפת הקבוצה לפני המשחק, ביקש מהשחקנים לשחק ולנצח גם עבורו ועבור אביו שאהד את הקבוצה. שחקני הפועל תל אביב סיפרו על המוטיבציה הענקית שאיתה הם עלו למגרש. "היה לנו חשוב לנצח בשבילו, אני שמח שעשינו את זה", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully