וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה עבר על אלמדון?

רומן רוזנבלט

28.10.2006 / 21:49

לרוני לוי, שראה את היכולת החלשה של השוער מול הרצליה, אין מושג: "אלה טעויות שלא מתאימות לו". דוידוביץ' וקטן יחזרו להרכב בגלזגו

מכבי חיפה מתקשה להתרגל למצבה החדש. בפעם השנייה בתוך כמה ימים איבדה האלופה נקודות יקרות מול העולות החדשות, ובמחזור הבא מחכה לה בית"ר ירושלים הלוהטת בטדי.

רוני לוי הודה בסיום המשחק כי התוצאה והטבלה לא משקרות: "לא הנענו טוב את הכדור ולא שיחקנו בשקט. היכולת הזו לא תספיק להמשך הליגה. המשחק ביום חמישי הוא אחר לגמרי, וגם משחק טוב פה לא היה מבטיח דבר מול הריינג'רס".

כנשאל לגבי יכולתו של השוער תום אלמדון אמר לוי: "תום הוא שוער מצוין, ואין לי מושג מה עבר עליו היום, אלה טעויות שלא מתאימות לו". לגבי כשירותו של דוידוביץ' אמר: "עד המשחק ביום חמישי מול גלזגו ריינג'רס ניר יהיה כשיר, הוא היה צריך את המנוחה הזו וקיבל אותה בזמן".

בלם מכבי חיפה, דקל קינן, אמר לאחר המשחק: "לא קרה לאלמדון שום דבר מיוחד, זה קורה. אין מה לעשות. הוא בחור חזק. לא רק הוא אשם, אני אשם בדיוק כמוהו וכמו כל שאר השחקנים. היינו קבוצה ונישאר קבוצה. אמרתי כבר בעבר, אנחנו מכבי חיפה. יש לנו את הסמל של הקבוצה, הסמל מחייב ואנחנו באים כדי לנצח. אני מאמין בשחקנים שלנו ונצא מזה".

רבים משחקני האלופה הסתגרו זמן ארוך בחדרי ההלבשה ומיאנו לצאת, כשתום אלמדון לוקח קשה במיוחד את הפסד הנקודות והיה על סף דמעות. גם חיים מגרלשווילי ספג ביקורת מחלק מהשחקנים, אבל היו אחרים שגיבו אותו. "כשאנחנו משחקים ככה, כולנו אשמים במצב וצריכים לשנות אותו", הוסיף אחד השחקנים.

בסיום המשחק הגיע קומץ אוהדי חיפה לאזור כניסת השחקנים בהרצליה, שם התראיין המאמן רוני לוי, וקראו לו להתפטר מתפקידו. לאחר כמה דקות התפזרו האוהדים.

"אנחנו משחקים לא טוב, וההרגשה היא רעה מאוד. אין הסבר הגיוני למה שעובר עלינו, פשוט תקופה רעה. אנחנו צריכים להוציא את עצמנו מהמקום שהגענו אליו, כי אזור לנו להראות ככה", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק. דווקא המחליפים, מליקסון ורפאלוב, זכו למילים טובות, כשגרמו לשינוי כשנכנסו למשחק.

במהלך השבוע יתברר אם רפאל אולארה יהיה כשיר לריינג'רס, כשגם יניב קטן צפוי חזור להרכב. קטן, שלא הגיע למשחק מול הרצליה, עדיין נמצא בבית החולים לצד אשתו, שילדה במזל טוב את בנם הבכור.

הקבוצה תחזור להתאמן ביום שני, כשכבר למחרת בבוקר תצא לגלזגו לקראת המשחק מול ריינג'רס המקומית ביום חמישי. אדורם קייסי צפוי גם השבוע להמשיך בתהליך ההחלמה והשיקום, שיכלול בעיקר טיפולים וריצות.

הרצליה לא מסתפקת בתיקו

במכבי הרצליה, למרות הנקודה, היו מאוכזבים בסיום המשחק. "הקבוצה מתחילה להראות סימנים של התחברות, והיום, במצב שבו נראתה חיפה, היינו צריכים לנצח. אבל צריך להסתכל לשבוע הבא, למשחק מול הפועל פתח תקוה, שזו הליגה שלנו", אמרו גורמים בקבוצה בתום המשחק.

מהראן ראדי, קשר הקבוצה, אמר בסיום: "תיקו נגד מכבי חיפה, אחרי שהיינו בפיגור וחזרנו, זה רק אומר שיש לנו קבוצה טובה. אחרי שכבר כולם הספידו אותנו, אני בטוח שנמשיך להציג יכולת טובה ונהיה יותר טובים מהיום. שיחקנו עם כל הלב וגרמנו לחיפה להיות פחות טובים".

הבלם שי מימון צפוי לעבר ביום שני או שלישי בדיקה כדי לבדוק את הכאבים בשריר בטן, בתקווה שלא מדובר בפציעה חמורה כמו דלקת בשריר הבטן, בדומה למה שהיה אצל יניב קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully