וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד הקלאסית

22.10.2006 / 22:53

שערים של ראול ו-ואן ניסטלרוי העניקו לריאל ניצחון 0:2 על ברצלונה. 0:1 לולנסיה על אוסאסונה. סביליה שלישית עם 1:2 על חימנסטיק

בשנה שעברה באה ברצלונה לסנטיאגו בירנבאו והשפילה את ריאל מדריד 0:3, בהצגה שסחטה תשואות אפילו מהקהל המקומי. אבל הלילה (ראשון), במחזור השביעי של הלה ליגה, זה היה סיפור שונה, כשהלבנים נקמו עם 0:2 משכנע. ההפסד לא הוריד את הקטלונים מהפסגה, עליה הם שומרים בגלל הפרש שערים עדיף על ולנסיה. סביליה גברה על חימנסטיק ורחוקה נקודה, וריאל בתורה מפגרת בשתיים, בשוויון נקודות עם לה קורוניה של דודו אוואט.

אחרי שהקהל בסנטיאו בירנבאו חגג את הזכיה השניה ברציפות של פרננדו אלונסו באליפות הפורמולה 1, התפנה למנה העיקרית, וגם שם שבע נחת.

ריאל מדריד - ברצלונה 0:2

המשחק שכל ספרד דיברה עליו (ואנחנו זכינו לראות ברגע האחרון) הסתיים בניצחון של שחקניו של פאביו קאפלו תוך תצוגת כדורגל איטלקית לכל דבר. ריאל של המאמן האיטלקי מודל 2006/7 נראתה דומה מאוד לזו שזכתה באליפות ב-1996/7, אז אותו גבר במשקפיים ישב מאחורי הקווים בפרצוף חמוץ: חזקה, נחושה, לוחצת, מציגה הגנת ברזל בצד אחד וחוד יעיל בצד השני. בלטו פאביו קנבארו בהופעה יובנטינית קלאסית, סרחיו ראמוס הקשוח ורוביניו הפעלתן. וראול כמובן, שלא הפסיק לתת את הלב והנשמה עד השנייה האחרונה, בנוסף לשער שלו, כמובן.

בארסה, מצידה, כמו בהפסד לצ'לסי ביום רביעי, הצליחה להניע כדור, נהנתה מכושר מצוין של לאונל מסי, אבל חסרה את נוכחותו של החלוץ הפצוע סמואל אטו. המחליף שלו, איידור גודיונסן, שוב היה מתחת לכל ביקורת, ונראה חסר בטחון ב-65 הדקות בהן שוטט על המגרש. ביתר ה-25 חאבייר סביולה ניסה לעקוץ, אבל סבל מהיכולת הפושרת של רונאלדיניו, שכמו יתר חבריו, נראה מאוד מתוסכל מעצמו ומהמשחק הפיזי של היריבה השנואה.


הסופר קלאסיקו החל בסערה, והבירנבאו רעד כבר בדקה ה-2. סרחיו ראמוס ניצל חור של סילביניו כדי להגביה כדור מימין וראול הבזיק מאחורי ליליאן תוראם ונגח חזק פנימה - 0:1 לריאל.

ברצלונה נראתה בהלם. בדקה ה-15 התקרבו המדרידיסטה ליתרון בן שני שערים, כשרוביניו שלח במבצע גדול כדור לרחבה, וראול ירה למשקוף (דרך הגב של תוראם). אחר כך ברצלונה החל להתאושש, ובדקה ה-26 העביר מסי הנפלא כדור בין קנבארו ורוברטו קרלוס בפינת הרחבה, ושלח רוחב מימין, אבל גודיונסן הרס את המבצע כשבעט כדור שחלף סמוך לעמוד.

ברצלונה המשיכה להגיע למצבים. רונאלדיניו לא הורגש, ובחולשתו מסי תפס פיקוד. בדקה ה-31 הוא שוב חתך לרחבה אבל נבלם על ידי איקר קסיאס והשוויון נמנע. בעיטה אחרת של הארגנטינאי מתוך הרחבה יצאה החוצה. שלוש דקות להפסקה בעט רונאלדיניו כדור חופשי מסובב, שעבר סנטימטרים משערו של קסיאס.

ברצלונה המשיכה ללחוץ גם בפתיחת המחצית השניה, אבל השער נפל בצד השני. בדקה ה-51 הגביה רוביניו המצוין מימין, השוער ויקטור ואלדז יצא ותפס אוויר, ורוד ואן ניסטלרוי ירה את ה-0:2. ארבע דקות אחר כך כמעט המשיך ההולנדי בקונצרט, כשהקפיץ מעליו במתפרצת, אבל רשם את המשקוף השני של קבוצתו במשחק. בדקה ה-69 קיבל ההולנדי הזדמנות מצוינת להקפצה שלישית בשני משחקים (בנוסף לשערו הנפלא מול סטיאווה בוקרשט) אבל במקום זאת בעט לגופו של ואלדז.

מכאן הייתה ריאל נינוחה. עוד החמצה לכאן ולכאן, ובסיום - השחקנים של קאפלו ירדו עם שלוש נקודות ונקמה גדולה על העונה שעברה.

לצמרת וייה דויד

בצל הסופר קלאסיקו, נערכו הערב (ראשון) שישה משחקים נוספים בליגה הספרדית. ברצלונה תעלה מעט לחוצה למשחק מול ריאל, לאחר שייוודע לה כי ולנסיה המשיכה ביכולת היציבה, והיא נצמדה לבארסה בפסגת הליגה אחרי ניצחון 0:1 על אוסאסונה מעוד שער של דויד וייה.

השער החמישי של וייה העונה בספרד בא בדקה ה-15 אחרי הכנה של מוריינטס, אבל מלבד לשלוש הנקודות ולנסיה סיימה את המשחק בנזק. היא איבדה את הקפטן דויד אלבלדה, שנפגע בברכו ויצא. ואלדו מאוסאסונה עוד הצמיד כדור לקורה קרוב לסיום וחורחה לופז מולנסיה אף הורחק, אבל חשוב יותר שלולנסיה יש 16 נקודות, בדיוק כמו לברצלונה, אך עם הפרש שערים נחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סביליה-חימנסטיק 1:2

סביליה ממשיכה גם היא להיות צמודה לצמרת, אחרי שהשיגה ניצחון ביתי לא קל, 1:2 על חימנסטיק. סביליה חלפה על פני לה קורוניה ועלתה למקום השלישי הודות לצמד (21 ו-26) של חלוץ מאלי, פדריקו קאנוטה, שעלה לפסגת מלך השערים עם שבעה שערים. דויד קולר רק צימק בדקה ה-67.

בקרב תחתית חשוב הצליחה אספניול לסיים בתיקו 2:2 דרמטי עם סנטאנדר, בזכות פנדל בדקה ה-90. מוניטיס העלה את האורחים ליתרון (25), ראול טאמודו (45) השווה, פרנסיסקו צ'יקה טורס חשב שהוא כבש את שער הניצחון בדקה ה-85, אך בזמן הפציעות טאמודו הוסיף את השני מהנקודה הלבנה, והעניק נקודה חשובה לאספניול.

תוצאות נוספות:

אתלטיק ביבלאו - סלטה ויגו 1:0. לויגו: פרננדו באיאנו (6).

רקראטיבו הואלבה הפסידה בבית 2:1 לחטאפה.

מאיורקה נפרדה בתיקו 0:0 עם ריאל סוסיאדד, שנותרה קבורה במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully