וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזיון של ממלכה

11.10.2006 / 20:45

דה סילבה (61) ונוויל בשער עצמי אומלל (68) קבעו 0:2 לקרואטיה על אנגליה החלשה. עוד בבית 5: רוסיה-אסטוניה 0:2, אנדורה-מקדוניה 3:0

נבחרת אנגליה וסטיב מקלארן ממשיכים להסתבך. היכולת הלא טובה שלהם בתקופה האחרונה באה לידי ביטוי ב-0:0 הביתי המאכזב מול מקדוניה, והערב (רביעי) הגיעה מכה נוספת. האנגלים הפסידו בזאגרב באיצטדיון מקסימיר 2:0 לקרואטיה במסגרת הבית הישראלי (בית 5) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008, והלחץ על המאמן מקלארן גובר.

כבר במחצית הראשונה, שהייתה בשליטה קרואטית, ניתן היה לראות שלאנגלים מצפה ערב קשה, ורק בזכות יכולת טובה של השוער פול רובינסון, הנבחרת של מקלארן הצליחה לשמור על שער נקי. במחצית השנייה המזל הטוב של האנגלים אזל. דה סילבה כבש ראשון בדקה ה-61, ובדקה ה-68 הגיע השער המוזר של השנה: גארי נוויל החזיר כדור לרובינסון, וגבשושית אכזרית הקפיצה את הכדור מעל לרגל הבועטת של השוער האנגלי, והכדור המשיך להתגלגל פנימה. 0:2 לקרואטיה.

הקרואטים שומרים על רצף של 30 משחקים בבית ללא הפסד, והוכיחו שוב שהם יהוו יריבה רצינית על העלייה ליורו. אחרי שלושה משחקים קרואטיה עלתה לפסגת בית 5, עם 7 נקודות (כמו לישראל). גם למקדוניה ולאנגליה 7 נקודות, אבל לשתיהן יש משחק עודף.

רוסיה - אסטוניה 0:2

חוס הידינק כבר התחיל להרגיש איך החבל סביב צווארו מתהדק. אחרי שתי תוצאות התיקו הביתיות של נבחרת רוסיה (מול קרואטיה וישראל), הדבר האחרון שההולנדי היה צריך זה עוד תוצאה מאכזבת מול האסטונים החלשים. גם הפעם זה הלך קשה, אבל בסופו של דבר רוסיה הצליחה לנצח 0:2 את אסטוניה במשחק הביתי משני שערים ב-12 הדקות האחרונות, ולצבור שלוש נקודות חשובות.

גם הפעם הרוסים היו רחוקים מלשכנע. במשך 78 דקות האסטונים הצליחו לשמור על רשת נקייה, והכניסו עוד יותר ללחץ את הקהל הביתי ואת השחקני הנבחרת, אבל אז הידינק חזר להיות קוסם, כששני המחליפים שלו הצליחו לכבוש. החלוץ פאבל פרוגנביאק, שנכנס בדקה ה-46, הצליח להכניע את ההגנה האסטונית וקבע 0:1 חשוב. דמיטרי סייצ'ב, שנכנס בדקה ה-74, הוסיף את השני בדקה ה-90, והעניק לרוסיה שלוש נקודות חשובות וקצת שקט להידינק.

אנדורה-מקדוניה 3:0

גם מקדוניה עשתה את שלה היום, כשגברה על נבחרת אנדורה 0:3 בבית הישראלי. המקדונים, שסחטו נקודה נאה ביום שבת מהאנגלים, יצאו למשחק חוץ נוסף ולא התקשו לאסוף את שלוש הנקודות מול היריבה החלשה בבית הישראלי.

האורחים עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-13 משער של גוראן פאנדב. ניקולה נובסקי הכפיל את היתרון אחרי 3 דקות. בדקה ה-30 אילקו נאומוסקי, זה מהכדורגל , לא מהכדורסל, חתם את התוצאה. טוני סילברה מאנדורה הורחק בדקה ה-23.

אחרי ארבעה משחקים מצליחה מקדוניה להשתוות לישראל, רוסיה ואנגליה בראש טבלת הבית עם 7 נקודות, בעוד האנדורים ספגו במפעל כבר 19 שערים מול אחד בודד שכבשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully