וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הגול החשוב בקריירה שלי"

8.10.2006 / 15:28

הנבחרת נחתה בישראל אחרי ה-1:1 החשוב ברוסיה, עמית בן שושן עדיין מתרגש מהשער. אפק: "הראינו שיש לנו חיילים לצאת למלחמה"

ברני ארדוב

נבחרת ישראל נחתה היום (ראשון) אחר הצהריים בנתב"ג אחרי ה-1:1 המרשים ברוסיה. עשרות עיתונאים ואוהדים קיבלו את השחקנים בנמל התעופה, והמחישו לחניכיו של דרור קשטן את חשיבות ההישג והציפיות הגואות מהנבחרת.

כובש שער השוויון בדקה ה-84, עמית בן שושן, הודה כי "זה הגול החשוב בקריירה שלי". "זה תמיד מרגש ומשמח להיות חלק מנבחרת ישראל", אמר חלוצה של בית"ר ירושלים, "אני תמיד שמח להבקיע עבור הנבחרת".

שחקן אחר של בית"ר ירושלים, עמרי אפק, היה חלק ממגמת ההשתפרות של הישראלים במחצית השנייה. "במחצית הראשונה לא היינו כל כך מאורגנים, אבל בחלק השני שיחקנו טוב מאוד" אמר אפק.

"הוכחנו מה אנחנו שווים", הוסיף הקשר/מגן, "זה לא קל לצאת עם נקודה מרוסיה. הראינו שיש לנו את החיילים לצאת למלחמה, והוכחנו שאנחנו יכולים עןוד לעשות הרבה דברים בקמפיין הזה, ויש למה לצפות".

עוד שחקן צעיר שנותן הרבה תקווה לעתיד הוא טוטו תמוז, שנשאר צנוע, כהרגלו. "בטח שלא אני זה שאחראי על התוצאה או על השינוי במחצית השנייה, אלא כולם ביחד", אמר תמוז, "אני שמח שהיה לי חלק בשער שגרם לשוויון, וזה מאוד מרגש".

תמוז ובן שושן יוכלו להשתייך לסגל של הנבחרת הצעירה לקראת המשחק ביום רביעי מול צרפת, אך השניים אמרו כי עדיין מוקדם לדעת אם יוכלו לשחק כי טרם ביררו את הסוגיה עם המאמן וראשי ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully