וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מי שאנגלי מאוכזב ומתוסכל"

7.10.2006 / 16:51

אנגליה סיימה ב-0:0 ביתי מול מקדוניה, למרות החזרה של רוני. המאמן מקלארן אחראי לציטוט שבכותרת. קרואטיה התעללה באנדורה 0:7

נבחרת אנגליה קיבלה את ווין רוני בזרועות פתוחות. רוני חזר מעונש ההרחקה שספג בעקבות הפגיעה בכריסטיאנו רונאלדו ברבע גמר המונדיאל. המאמן סטיב מקלארן הביע בטחון בלתי מוגבל בילד המופרע של מנצ'סטר יונייטד, אבל גם הוא לא הצליח להבקיע במשחק הביתי באולד טראפורד מול מקדוניה, שהסתיים בתוצאה 0:0. ומכיוון שהאנגלים עדיין פייבוריטים לסיים במקום הראשון בבית 5, ספק אם הנקודה שהרוויחה מקדוניה תשמח את דרור קשטן.

במשחק השני של הבית התעללה קרואטיה באנדורה, כשהבקיע מולה שביעייה ללא מענה.

אנגליה - מקדוניה 0:0

תוצאה מאכזבת מאוד לנבחרת של מקלארן, שאחרי הקרקס מול אנדורה נאלצה הפעם לשחק כדורגל מול נבחרת שכוללת כדורגלנים אמיתיים, ופתאום כל החיוכים נעלמו. אחרי ניצחון 0:1 דחוק על מקדוניה בחוץ, הגיעה עכשיו שעת הנקמה הנקמה של המזרח אירופאים.

וזה לא שלאנגלים לא היו הזדמנויות, כאשר סטיבן ג'רארד וגארי נוויל אף בדקו את הקורות של האולד טראפורד, כדי לוודא שהמסגרת מחזיקה מעמד. ג'רארד, אגב, קיבל צהוב ולא ישחק מול קרואטיה ביום רביעי.

בדקה ה-58 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של המארחים, כאשר נגיחה של פיטר קראוץ' מקרוב נעצרה ממש על הקו. לאנגליה כעת 7 נקודות משלושה משחקים, כמו נבחרת ישראל. אם לא תנצח בבית את קרואטיה, מקלארן יכול להתחיל לדאוג באופן רשמי.

"שיחקנו לא טוב", הודה הקואץ'. "כשאנחנו מארחים את מקדוניה אנחנו מצפים מעצמנו להבקיע ולנצח, ולא זה ולא זה קרה. אני מאוכזב ומתוסכל. גם השחקנים יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. כל מי שאנגלי מאוכזב ומתוסכל".

הקפטן ג'ון טרי הוסיף: "הייתה הרגשה שהשער יבוא, אבל זה לא קרה. יש ימים שבהם שום דבר לא הולך".

קרואיה - אנדורה 0:7

במשחק השני בבית הישראלי דרסה קרואטיה את אותה אנדורה שקיבלה חמישייה באנגליה, וחזרה הביתה מרוצה. מלאדן פטריץ' היה כוכב המשחק, כשהבקיע את ארבעת השערים הראשונים (14, 39, 48 ו-50). איבן קלאסניץ' (58), בושקו באלאבאן (62) ולוקה מודריץ' (83)

קרואטיה תארח את אנגליה ביום רביעי, ואם תנצח תוכל להרגיש שהיא נמצאת בדרך הנכונה ליורו 2008, בהתחשב ב-0:0 שהשיגה ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully