וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו עבר להפועל פ"ת

רומן רוזנבלט

30.8.2006 / 19:06

החלוץ הושאל לשלוש שנים, ופ"ת תשלם לאלופה 70 אלף דולר מדי עונה. המשכורת של רביד גזל פורסמה באתר הרשמי של מכבי חיפה

מזל טוב למאור בוזגלו. שחקנה של מכבי חיפה, שנגרר עם האלופה למאבק מתוקשר באשר לשחרורו, השיג את מבוקשו, וחתם בהפועל פ"ת לשלוש שנים.

היום (רביעי) נפגשו בצהריים אביו של מאור, יעקב בוזגלו, גם עם ראשי מכבי נתניה, אך בסופו של דבר החליטו לחתום בפ"ת. פ"ת תשלם 70 אלף דולר לשנה על ההשאלה.

יעקב בוזגלו אמר היום כי "מעכשיו אני מקווה שנראה את מאור משחק על המגרש ומדבר שם, ולא באמצעי התקשורת. כולי תקווה שיצאנו לדרך חדשה".

איש עסקים, שטוען כי הוא מחזיק ב-50 אחוז מכרטיס השחקן של מאור, רצה לעכב את המעבר של בוזגלו, והעניין נמצא בבוררות.

המשכורת הציבורית של רביד גזל (משה הרוש, הארץ)

אחרי שבועות של חוסר ודאות והרבה רעש סוף סוף הושג אמש (שלישי) סיכום על חוזהו של רביד גזל לשלוש השנים הבאות במכבי חיפה.

אבל זה לא הסיפור היחיד: בסביבתו של השחקן נדהמו לגלות אתמול כי האתר הרשמי של מכבי חיפה חשף אתמול את שכרו של השחקן, כ-110 אלף דולר, והורו לאנשי המועדון להוריד את הסכומים לאלתר מהאתר. "זאת היתה טעות בתום לב", הבהירו במועדון ומיהרו להוריד את הטקסט המדבר על כך מהאתר.

חיפה טרם הגישה לאופ"א את שם האיצטדיון בו תארח את ליטקס לובץ' הבולגרית, למרות שהיתה מחוייבת לעשות זאת עד אמש בחצות. חיפה ביקשה הארכת זמן והיום היא אמורה להכריז על ניימיכן, הולנד, כמגרש החלופי לקיום המשחק הראשון. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל חיפה, בו צפוי ליטול חלק לראשונה מאז נפצע, המגן אדורם קייסי.

ליטקס איבדה את קלטת המשחק בין מכבי חיפה לליוורפול וביקשה מהאלופה הישראלית לקבל קלטת חדשה של המשחק. אתמול העריך הג'נרל מנג'ר של הבולגרים, סטואילוב סטויצ'ו, כי הסיכויים מתחלקים שווה בשווה בין שתי הקבוצות: "חיפה קבוצה טובה מאוד. אני עדיין לא מכיר אותם טוב, אבל אני כן מכיר את רוברטו קולאוטי, עוד מתקופתו בארגנטינה".

מערכת וואלה! מוסיפה כי ליטקס מכרה בימים האחרונים את חלוצה המצטיין, מיליבויה נובקוביץ', לפ.צ קלן הגרמנית.

מכבי חיפה אמורה להחליט עד מחר (חמישי) איפה היא תארח את המשחק, כשהאפשרויות הן מולדובה והולנד. ההעדפה היא הולנד. הקבוצה התאמנה היום (רביעי) בבוקר ללא שחקני הנבחרת, ואימון הערב בוטל. מחר ב-19:00 יתקיים משחק אימון מול הפועל חיפה, שיהיה סגור לקהל. ייעדר ממנו רוברטו קולאוטי, שטס עם הנבחרת לאסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully