וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני קצת מאוכזב. כבר הרגשתי את הזהב"

17.8.2006 / 14:41

ניקי פאלי היה קרוב למדליית זהב באליפות העולם לנוער באתלטיקה. הואנג הסיני חלף על פניו בסיום והותיר אותו עם כסף

ניקי פאלי זכה היום (חמישי) בהישג מצוין, כשסיים שני באליפות העולם לנוער בקפיצה לגובה, עם תוצאה של 2.29 מטר. זהו ההישג הגדול ביותר של אתלט ישראלי באליפויות העולם באתלטיקה לנוער.

פאלי, שלפני כשבוע סיים את אליפות אירופה לבוגרים במקום השישי, המשיך בקו העלייה שאיפיין אותו במהלך כל השנה האחרונה ולא התקשה לזכות בכסף מול יריבים, שהיו ברובם נחותים ממנו בהרבה.

פאלי ריחף בקלילות מעל הרף בכל הגבהים הראשונים, בזמן שיריביו מתחילים לנשור בזה אחר זה. למרות פסילה אחת בגובה של 2.23 מטר, הישראלי הצעיר עבר בניסיון השני, וכשהגיע לגובה של 2.26 מטר עבר בקלות. אחר כך הועלה הרף לגובה של 2.29 וגם אותו עבר הישראלי. הייגיאנג הואנג הסיני, שסומן כיריב הגדול של פאלי, כשל ב-2.26, ויתר על הגובה הזה, אבל עבר 2.29 גם הוא, שיא אישי עבורו.

המתחרים עברו לגובה של 2.32 מטר, כשפאלי מוליך בזכות העובדה שהוא פסל פעם אחת ויריבו הסיני פעמיים. במצב כזה היה הישראלי מרחק נגיעה מהזהב, אבל הסיני הדהים את הקהל הביתי שלו, ובניסיון השלישי שלו עבר את הרף, בעוד פאלי פוסל בכל נסיונותיו.

כזכור, לא מזמן קבע פאלי את תוצאות השנה בעולם לנוער, 2.30, אך הסיני לקח ממנו זאת היום (חמישי). שלישי סיים בוגדן בונדרנקו האוקראיני, שקבע שיא אישי של 2.26 מטר.

בסיום התחרות אמר פאלי: "אני קצת מאוכזב כי כבר הרגשתי את הזהב. למרות זאת השגתי את מה שרציתי". פאלי הוסיף לגבי תכניותיו: "אני חוזר לארץ לחופש קצר, ואחרי זה כבר אתחיל להתכונן לאליפות העולם לבוגרים. אני מקווה לעבור את הגובה של 2.30 מטר בשנה הבאה". פאלי גם סיפר על האווירה באליפות: "קצת התאכזבתי מהאווירה באצטדיון ומהקהל. הביאו לשם הרבה מאוד ילדים שלא ממש התעניינו במה שקורה. אני לא חושב שממש הבינו שם מה זה אליפות עולם באתלטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully