וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה החלה למכור כרטיסים

רומן רוזנבלט

30.7.2006 / 18:05

למרות אפשרות העברת המפגש מול ליברפול לחו"ל. הקבוצה ניצחה 0:1 את פאניוניוס משער של בוקולי. דוידוביץ' הושעה והוחזר

יום סוער עבר על מכבי חיפה במחנה האימונים באוסטריה. לאחר עימות בין השוער ניר דוידוביץ' לרוני לוי בעקבותיה הושעה השוער מהסגל, נפגשו השניים לשיחה חוזרת, שהתנהלה ברוח חיובית, במסגרתה ליבנו השניים את העניינים. בתום השיחה החליט לוי לבטל את עונשו של השוער.

בשיחה הראשונה שהתקיימה בשעות הבוקר, הביע לוי את מורת רוחו מהתנהלותו של השוער בתקופה האחרונה והודיע לו כי החליט להשעותו מאימון היום האחרון ומהמשחק מול פאניוניוס היוונית. למרות החזרתו של דוידוביץ' לסגל, בשער הקבוצה מול פאניוניוס עמד השוער השני, תום אלמדון.

לוי, ששב אמש מליכטנשטיין שם צפה בהפסדה של יריבתה של חיפה במוקדמות ליגת האלופות ליברפול לקייזרסלאוטרן (3:2), החליט בתחילה להשעות את השוער הבינלאומי מכל פעילות עד שובה של הקבוצה ארצה. ההערכה היא כי המהלך נבע מניסיון לזעזע את השוער, שמפגין יכולת חלשה במחנה האימון.

במשחק אימון שערכה הערב מכבי חיפה מול פאניוניוס היוונית ניצחו הירוקים 0:1 משער של גוסטבו בוקולי בדקה ה-48. אלמדון שיחרר בעיטת שוער, קולאוטי נגח לאחור, והברזילאי כבש מקרוב. חיפה הגיעה ללא מעט מצבים טובים, מרגליהם של קולאוטי ויניב קטן, אבל לא הצליחה לכבוש יותר משער בודד. במהלך המשחק נפצע הבלם דקל קינן, וחומרת פציעתו תתברר ביום שני.

רוני לוי נתן מנוחה לניר דוידוביץ', שספג עונש השעיה שבוטל בהמשך, ולרפאל אולארה, אדורם קייסי, חיים מגרלשווילי ועדן בן בסט המחלימים מפציעות. איסלעם כנען אייש את עמדת המגן השמאלי. במשחק צפו 200 צופים.

הרכב חיפה: אלמדון, משומר, חרזי, קינן, כנעאן, אנדרסון, דירסאו (גזל), מסודי( מליקסון), בוקולי( ארבייטמן), קטן(חמד), קולאוטי.

קולאוטי נרשם כישראלי

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום אישרה את רישומו של החלוץ הארגנטיני, רוברטו קולאוטי, כישראלי. קולאוטי קיבל את תעודת התושב הארעי במהלך השבוע שעבר. אחת ההשפעות הישירות של ההחלטה היא שכעת תוכל חיפה לרשום את שאבייר אנדרסון כשחקן הזר החמישי של הקבוצה.

בתוך כך מכבי חיפה קבעה היום את מחירי הכרטיסים למשחק הגומלין מול ליברפול שאמור להערך באצטדיון רמת-גן ב- 22 באוגוסט, אם אופ"א לא תחליט לשנות את החלטתה בנמוגע לאירוח בישראל. מכבי חיפה הקצתה כ- 5000 כרטיסים לתושבי הצפון שלא יימכרו אלא יועברו מהמועדון לראשי הערים והישובים השונים ואלה יחלקו אותם לתושביהם.

המחירים המלאים למשחק:

ביציעים 2-3 המחיר הוא 180 ש"ח.
ביציעים 1 ו- 4 המחיר 150 ש"ח ולחיילים במדים בלבד 100 ש"ח. ביציע 4 אמורים לשבת גם אלפיים מאוהדי ליברפול האמורים להגיע לישראל וגם כאלה האוהדים אותה בארץ.
ביציעים 8-12 מחיר הכרטיס יעמוד על 120 ש"ח ו- 80 ש"ח לחיילים במדים בלבד.
ביציעים 5-7 וביציעים 13-16 המחיר יהיה 90 ש"ח לאזרחים ו- 60 ש"ח לחיילים במדים בלבד.

לקראת המשחק הראשון בליברפול מוצעת לאוהדים על-ידי חברת "דיזנהויז עתידים" חבילה הכוללת טיסה, לינה של שלושה לילות בבית מלון, כרטיס כניסה למשחק והעברה למגרש. הטיסה היא במטוס שכור יחד עם שחקני הקבוצה. היציאה ביום ב' (7 באוגוסט) בצהריים וההמראה חזרה בבוקר יום ה' (10 באוגוסט). רוכשי החבילה יצפו במשחק מהיציע המרכזי באצטדיון אנפילד.
מי שירצה לרכוש כרטיס בלבד ישלם 215 ש"ח וניתן לרוכשו ב"קופת "גרבר".

משחק האימון של הנבחרת הצעירה נגד מכבי חיפה, שצפוי היה להתקיים ביום רביעי ה-2.8 בוטל עפ"י בקשתה של האלופה.

עדכון ראשון: 30.7 13:44
עדכון אחרון: 31.7 12.09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully