וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא באנו מוכנים מנטלית"

שגיא ניר

15.7.2006 / 17:32

אחרי הניצחון על איטליה, נקלעה העתודה לפיגור גדול לפני שניצחה 68:72 את הונגריה. המאמן, יעקב ג'ינו: "יצאנו מהקבר"

אחרי הניצחון המצוין אתמול (שישי) על איטליה 64:66 במשחק הראשון בטורניר, המשיכה נבחרת העתודה במסורת המשחקים הצמודים. הפעם סגרו חניכיו של יעקב ג'ינו פיגור של 15 נקודות באמצע הרבע השלישי בדרך לניצחון 68:72, שמקרב את העתודה לרבע הגמר של אליפות אירופה. מאוחר יותר הערב, גברה איטליה על סלובניה 70:74. משמעות הדבר, כי במידה ואיטליה תנצח מחר כצפוי את הונגריה, תצטרך ישראל לנצח את סלובניה כדי להעפיל לרבע הגמר. גם הפסד בשתי נקודות לכל היותר יעלה את ישראל לרבע הגמר.

האחראי העיקרי ניצחון היה יוגב אוחיון, שאחרי מחצית סולידית התעורר במחצית השניה וסחף את חבריו. גם אלישי כדיר, שהתקשה אתמול מול האיטלקים, נתן משחק מצוין. גם היום איפשרה הנבחרת ליריבה לחגוג מחוץ לקשת, אבל למרות פיגור 15 הצליחה להתעשת ולמנוע נפילה שהיתה הורסת את העבודה שנעשתה מול האיטלקים.

מהלך המשחק

יפתח בוכמן פתח בחמישייה במקום יוני ניר, והצטרף ליוגב אוחיון, ניצן חנוכי, ניב ברקוביץ' ואלישי כדיר. יפתח בוכמן פתח בחמישייה במקומו של יוני ניר, ששיחק אתמול פצוע, ולמרות פתיחה צולעת עלתה הנבחרת ל-9:15 בזכות יעילות של אלישי כדיר תחת הסלים. אלא שאז ניסה ג'ינו לשלב את קצה הספסל, וההונגרים הפכו ל-17:20 לזכותם בסיום הרבע הראשון.

ישראל המשיכה בחוסר התפקוד בתחילת הרבע השני למרות פסק זמן של ג'ינו, והונגריה השלימה ריצת 6:26 עד ל-21:35. השתפרות של יוגב אוחיון ונקודות של כדיר בצבע הורידו את הפיגור לעשר נקודות, אלא שההונגרים לחצו על הדוושה ועלו ליתרון שיא של 15 נקודות (כולל 6 מ-9 מחוץ לקשת), שנשמר עד המחצית.

ההונגרים הצליחו לשמור על פער 15 הנקודות במשך רוב הרבע השלישי, אבל דקות טובות של יוגב אוחיון צימקו את ההפרש לאט אך בעקביות, ויחד עם ברקוביץ' וכדיר הנבחרת עשתה ריצה של 2:15, שצימקה את הפער ל-52:54 בסיום הרבע. שלשה של אוחיון נתנה לכחולים-לבנים יתרון ראשון מאז הרבע הראשון, 62:63, עם 5:03 דקות על השעון. מאותו רגע והלאה הישראלים לא ויתרו על היתרון, וחמש זריקות עונשין מוצלחות משש ניסיונות בדקה האחרונה, של אוחיון, ברקוביץ' ופרחי, לא נתנו להונגרים סיכוי ללכת עם הניצחון.

קלעו לישראל: יוגב אוחיון 22 (8 מ-13 מהשדה, 5 אסיסטים, 5 ריבאונדים, 4 חטיפות), אלישי כדיר 13 (11 ריבאונדים), יוני ניר 10, ניב ברקוביץ', אופיר פרחי וניצן חנוכי 5 כ"א, נועם מטלון 3, ניר גולן ויפתח בוכמן 2 כ"א, דניאל גור אריה 1.

הונגריה: טות' 22, ושטגרום 20, הושזו 14, שאבו ובאקי 5 כ"א, פרקש 2

"יצאנו מהקבר"

אחרי המשחק אמר ג'ינו, לוואלה! ספורט: "עברנו משחק קשה כי לא באנו מוכנים מנטלית. הם קבוצה עם המון התלהבות שאתמול חטפה מעל 30 הפרש מסלובניה והיום קלעו כמו מטורפים. השחקנים הקלו ראש, כי לפעמים לא עוזר שמדברים על זה. יצאנו מהקבר. אני שמח שלמרות הכל הוכחנו אופי ולא נשברנו בשום שלב, למרות שהיו לא מעט נקודות שבירה. בתחילת המשחק רציתי לשמור כוחות, אבל לחצי השני עלינו עם כל הכח".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully