וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה קרובה לצרף את מריו לוצ'יץ'

ניר איסקוב

5.5.2006 / 21:30

משה דמאיו וחזי שירזי התרשמו מהבלם הקרואטי בן ה-25 של ורטקס, שהצטיין במשחק הגומלין של גמר הגביע. אמור להחליף את אטצ'י

בני יהודה קרובה לצרף את הבלם מריו לוצ'יץ', מקבוצת ורטקס מקרואטיה.

היום (שישי) לפנות בוקר שבו המנכ"ל משה דמאיו, ועוזר המאמן, חזי שירזי, מקרואטיה, שם חזו במשחק הגומלין של גמר הגביע בין ורטקס לרייקה, שניצחה 0:4 במשחק הראשון. ורטקס ניצחה 1:5 בגומלין, כשבשורותיה בלט לוצ'יץ' בן ה-25, שאף הבקיע את אחד השערים.

בני יהודה עוקבת אחר הבלם במהלך השנה האחרונה, לאחר שקיבלה עליו המלצות חמות ממריו מסטרוביץ', ששיחק בסוף שנות ה-90' בהפועל ת"א ובהפועל כפ"ס, ומשמש כיום כסוכן שחקנים. מסטרוביץ' היה גם זה ששידך בזמנו בין המועדון להרוויה קובאצ'ביץ'.

דמאיו ושירזי שוחחו במהלך שהותם עם הבלם, שחוזהו פג בסיום העונה, והקרואטי הביע נכונות לשחק בישראל. סיכום בין הצדדים טרם הושג, אך בבני יהודה מאמינים כי השחקן יצורף לקראת העונה הבאה. אם לוצ'יץ' אכן ינחת בשכונת התקווה, יהיה זה במקום ארנסט אטצ'י הקמרוני, מאחר שלקבוצה יש 5 זרים.

דמאיו אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר: "התרשמנו ממנו והבאנו לניצן שירזי את כל החומר עליו. אם הוא ייתן את האוקיי, לוצ'יץ' יצורף".

מטה בטורינה אמנם טרם חתם על חוזה לעונה הקרובה, אך סיכום עקרוני עמו כבר הושג. אם וינסנט אניימה לא יימכר למועדון באירופה, הרי שצירופו של לוצ'יץ' על חשבון אטצ'י, יהיה השינוי היחיד במצבת הזרים של הקבוצה.

לפני פתיחת המשחק מול מ.ס. אשדוד, העניק חוג ההאוהדים מגן הוקרה וזר פרחים לדוברת המועדון, רונית אשכנזי, כהוקרה על פעילותה למען בני יהודה בכלל ולמען האוהדים בפרט בארבע השנים בהן היא נושאת בתפקידה. "האוהדים הפתיעו אותי בגדול", אמרה אשכנזי הנרגשת לוואלה! ספורט. "זה היה אחד הרגעים המרגשים שלי. אני אוהבת אותם, ושמחה שזה הדדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully