וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה לנו קושי להתבטא"

26.2.2006 / 22:42

לואיס פרננדז החמיא להגנת מכבי פ"ת, שהפסידה בטדי רק 1:0, למרות שהשופט מנשה משיח הרחיק לה 2 שחקנים (ואחד לבית"ר). שער בכורה לז'רום לרואה, שנתן את המשחק הטוב ביותר שלו בארץ

אחרי שבוע רגוע יחסית במושגי בית"ר ירושלים, הגיע המשחק הסוער הערב (ראשון) בטדי עם שני גיבורים. הראשון היה ז'רום לרואה, שנתן הצגה אמיתית עם נגיעות רכות בכדור, מסירות לכל דורש, תנועה חכמה, עצבים רופפים, ולקינוח - שער בדקה ה-41 ברמה אירופית. או לפחות ברמה של ראובן עובד.

הגיבור השני היה השופט מנשה משיח, שמתחילת המשחק התקשה להשתלט על הנעשה במגרש. זה התחיל בעבירות גסות על לרואה ופבריס פרננדז, שזכו להתעלמות או לתגובה לא הולמת, והמשיך בשליפת שלושה אדומים ו-7 צהובים.

המורחק הראשון, רוביל סרסור, רשאי לראות עצמו מקופח רק מעצם העובדה שצריך היה לקבל ליווי מאנסומבו לחדר ההלבשה, אבל משיח החליט להרחיק רק את שחקנה של מכבי פ"ת (דקה 19). הלוזונים איבדו את הראש, ובמחצית נכנס עמוס לחדר ההלבשה של השופטים וצעק שהם מפחדים מהקהל. אחרי האדום המוצדק בעליל של מגאמדוב (דקה 55), שהיה האחרון בקו ההגנה והכשיל את מליקסון, עלה על הדשא איציק לבית משפחת לוזון, וסירב להתפנות. בדקה ה-81 ראה גם אלברמן את האדום, וירד בשקט למקלחת מוקדמת.

בסך הכל בית"ר נתנה לאוהדיה משחק צירופים נאה ומהיר עם חילופי מקומות ומסירות מרשימים. וגם הזדמנויות לא חסרו. אבל השורה התחתונה היא רק שער אחד ו-0:1 שברירי מול קבוצת תחתית במיעוט מספרי.


הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; יואב זיו, איגור מיטרסקי, תומר בן יוסף, תומר חליבה; גל אלברמן (הורחק, 81), מזואה אנסומבו (אבירם ברוכיאן, 68), ז'רום לרואה, פבריס פרננדז, ברק יצחקי (מליקסון, 50); דויד אגאנסו (ליאור אסולין, 72)

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מרסיו ג'ובאניני (פטריק סופו, 53), מוראד מגמאדוב (הורחק, 55), קובי גנון; נאור פסר, סולי צמח, קלדיירה, סטניסלב דוברובין, סלים טועמה (עומר גולן, 68); רוביל סרסור (הורחק, 19)

מהלך המשחק

דקה 3: תומר חליבה שולח פצצה בבעיטה חופשית מ-32 מטרים. אוהד כהן לא רואה כלום, והכדור ננעץ בקורה. פרננדז שולח את הריבאונד החוצה.

דקה 6: רוביל סרסור מתעלם מקיומו של מיטרסקי ונכנס לרחבה על הקו, אבל במקום לחפש את הרוחב, בועט הישר לגופו של קונרפיין.

דקה 19: אחרי סדרה של כניסות גסות בז'רום לרואה ופבריס פרננדז, השופט מנשה משיח מאבד שליטה. לרואה דחף את סרסור על הקו, ושחקן בית"רי אחר דחף אותו לדשא. זה לא הספיק לצהובים-שחורים, ואנסומבו הגיע ובעט את הכדור בראשו של השחקן, שהיה שרוע באותו רגע על הקרקע. סרסור התעצבן, ובעט ברגלו של אנסומבו בסגנון דייויד בקהאם מודל מונדיאל 1998. התגובה של אנסומבו הייתה כמו זו של דייגו סימאונה באותו משחק: הוא זינק אל הקרקע ונאנק מכאבים מדומים. במקום נוצרה מהומה ואחרי התייעצות של משיח עם השופט הרביעי אלי חכמון, הגיע רק כרטיס אדום אחד - לרוביל סרסור.

דקה 25: דוברובין משתלט על כדור ברחבה הבית"רית ובועט כדור חזק למרכז השער. קורנפיין הודף.

דקה 35: ההתקפה היפה במשחק. בית"ר רצה למתפרצת מהירה, כשיואב זיו פתח באגף ימין וקיבל כדור מצוין. נגיעה אחת הספיקה לו להגין לגל אלברמן מצב מצוין לבעיטה מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה שלו פגעה בקורה וזיעזעה את מסגרת השער של אוהד כהן.

דקה 40: עוד התקפה מהירה של ירושלים. לרואה שיחרר את חליבה לשעוט באגף שמאל, והמגן הרים בנגיעה לפבריס פרננדז, שארב ברחבה מאחורי כל ההגנה, אבל הצרפתי בועט בוולה החוצה.

דקה 41: גול! הלחץ הבית"רי משתלם כאשר פרננדז מרים כדור לעבר לרואה, וזה נותן לו לקפוץ פעם אחת לפני ששולח אותו בוולה אדיר לחיבורים של הפינה הנגדית. 0:1 לבית"ר.

מחצית שנייה:

דקה 55: מאור מליקסון היתל במגני היריבה ומגמאדוב, שהיה השחקן האחרון בקו ההגנה הכשיל אותו מאחור. אדום למגמאדוב, ומכבי פ"ת נותרה ב-9 שחקנים.

דקה 60: לרואה מחליף מסירות כפולות עם אגאנסו, מקפיץ מעל לאוהד כהן, אבל מבצע עבירה בניסיון להשתחרר ברחבה. מהלך גדול.

דקה 72: מטווח על שערו של אוהד כהן. פרננדז שולח כדור מסובב לפינה, אבל כהן הודף בקצות האצבעות.

דקה 81: אלברמן יורד מאוחר לגליץ' ומקבל את הצהוב השני שלו.

דקה 85: מליקסון שולח רוחב לאסולין, שמסתבך עם עצמו. הכדור מגיע איכשהו ללרואה, והצרפתי בועט את הכדור למשקוף והחוצה.

"יש לנו קושי להתבטא על המגרש"

מאמן מכבי פ"ת היה גאה בשחקניו. "לא פשוט להיות בפיגור של שני שחקנים כאן בטדי, אבל כל אחד מהשחקנים של מכבי פ"ת עשו את המקסימום", אמר. "קו ההגנה עמד מצוין גם בחצי הראשון וגם בשני. היינו פרוסים נכון, ולכן ביתר לא הבקיעו יותר משער אחד גם שהיו ביתרון של שני שחקנים. חבל שלא עקצנו אותם במתפרצת".

בצד השני פרננדז נהנה מהיכולת של קבוצתו, אבל היה רוצה לראות יותר שערים. "שיחקנו טוב והיו לנו הזדמנויות, רק חבל שלא הבקענו", אמר. "לבית"ר ירושלים היה קושי להתבטא על המגרש, וכל הכבוד למכבי פ"ת שהקשתה עלינו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully