וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצאנו עם המחמאות"

14.11.2005 / 23:21

ניצן שירזי רצה את הנקודות, אבל גם הוא הפסיד 1:0 קטן למכבי חיפה, שברחה לליגה. רוני לוי, שהוציא את ארבייטמן במחצית בגלל שפגע ללא כדור ביניב אלול, אמר: "זה לא היה קל"

משחק עונה טוב קיבלנו הערב בבלומפילד. בני יהודה שיחקה מצוין, אבל בסופו של דבר גם היא הפסידה למכבי חיפה. ה-0:1 של זנדברג (42) עזר לירוקים לרשום מאזן 9 מ-9 ופער של 8 נקודות מבני יהודה השניה. בשבוע הבא יש למכבי חיפה את מכבי ת"א, כדי לקשור בסרט יפה את העונה הנוכחית כבר אחרי סיבוב אחד.

רוני לוי, שחגג היום את יום הולדתו ה-39 היה צנוע כשאמרו לו שאפשר לסגור את הליגה: "לפני שלושה חדשים חגגנו אליפות, אבל עכשיו אנחנו בעונה חדשה. כשיגיע הזמן נחגוג גם את האליפות הזאת". לגבי העובדה שחיפה ניצחה 7 מתוך 9 המשחקים בהפרש של שער אחד, אמר לוי: "היו תקופות שניצחנו בהפרשים גבוהים יותר והיו פחות, אבל לשחק מול בני יהודה בבלומפילד, עם שחקנים טובים ומאמן מצויין, זה לא פשוט. כל הליגה היתה איתם. לבוא למגרש כזה עם אנרגיה כזאת, זה לא קל. אני מתייחס לכל משחק כאילו הוא החשוב ולכל קבוצה למסוכנת ביותר".

לוי התייחס לשמועות כאילו בית"ר ירושלים מעוניינת בחלק משחקניו: "לא ידוע לי על פניות באופן רשמי, אבל אני מבין שהשחקנים שלנו הם מובילים בכדורגל הישראלי. אני בטוח שהם חכמים ומבינים שיש להם בית חם במכבי חיפה ושוהכסף של יענקל'ה שחר הוא בטוח".

על הוצאתו של שלומי ארבייטמן, שבמחצית פגע ללא כדור ביניב אלול, אמר לוי: "הבנתי שלפי מצלמות הטלוויזיה הגיע לו כרטיס אדום ולכן הוצאתי אותו במחצית. לא הייתי מוכן לקחת את הסיכון הזה ואולי הוא יבין שעל טעויות כאלה הוא עשוי לשלם. אנחנו עכשיו אחרי משחק, אני חושב שהוא שילם מחיר מספיק כבד, אבל נחשוב על זה מחר".

ניר דוידוביץ', שהיה אולי בטוב בשורות חיפה, אמר בסיום: "היה משחק קשה וכולם ראו את זה. בני יהודה קבוצה חזקה ואנחנו לא היינו במיטבנו וזה קורה, אבל צריך לדעת גם במצבים כאלה לצאת עם ניצחון". לגבי ההופעה מצויינת שלו, אמר שוער הנבחרת: "זה התפקיד שלי, אני משתדל מתי שצריך לעשות את העבודה. מבחינה קבוצתית נלחמנו ורצנו וזה הביא לנו את הנקודות".

על הטענות של משה ביטון, כאילו השוער עשה עליו עבירה במחצית הראשונה, אמר דוידוביץ': "לדעתי לא היתה עבירה. זו היתה חסימה כמו ששחקני הגנה עושים".

מיכאל זנדברג דיבר על המוטיבציה: "היה משחק קשה. כל השבוע האנשים שלהם דיברו בתקשורת וזה הכניס אותנו לאובר-מוטיבציה. אנחנו לא צריכים לדבר על המאזן בחמש השנים האחרונות. אנחנו נעשה את העבודה שלנו בצניעות".

עניין של נאיביות

ניצן שירזי אמר בסיום: "לא לכולם נפל האסימון שבני יהודה היא השכנה הכי קרובה למכבי חיפה ושפתאום היא הופיעה לה שם די גבוה. היה חשוב לי שנבוא להראות שיש לנו מה לתת במשחק עונה ואני שמח שעשינו את זה. לבן לוז היתה הזדמנות להשוות, אבל שוב יצאנו עם המחמאות וללא הנקודות. לחיפה יש כפתור אוטומט שבו הם מתאפסים ועושים מה שהם רוצים ואנחנו קיבלנו שער ממצב נייח בדקה קריטית - אלה דברים שנצטרך לשנות בעתיד בבני יהודה".

בן לוז התייחס בסיום לנאיביות של קבוצתו: "תמיד כשאני מפסיד אני מאוכזב, היה לי גם מצב מצויין שהחמצתי ויש לנו מה להיות מאוכזבים. אם יהיו לנו מספיק משחקי עונה אז נשיג יותר נקודות. מכבי חיפה רגילה למעמדים האלה וזה מה שהיה חסר לנו. סך הכל הגענו ליותר מצבים, נרים את הראש, נמשיך לשחק כדורגל טוב ונקווה שיהיה יותר טוב בהמשך".

משה ביטון טען שלדעתו נעשתה עליו עבירה ברחבה והוסיף: "היתה לי החמצה אדירה במחצית הראשונה. מכבי חיפה עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully