וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: קאלום צ'יימברס נרכש תמורת 12 מיליון ליש"ט

רכש רביעי לתותחנים בקיץ הזה: המגן המוכשר בן ה-19, שמגיע מסאות'המפטון. ונגר: "משוכנע שהוא יצליח". קומאן מתוסכל

שחקן ארסנל קאלום צ'יימברס. ארסנל, אתר רשמי
ברוך הבא. צ'יימברס/אתר רשמי, ארסנל

אחרי אלכסיס ס'אנצ'ס, מתיו דבושי ודויד אוספינה, הכריזה היום (שני) ארסנל על רכש מעניין נוסף בקיץ 2014. הפעם מדובר במגן הימני הצעיר של סאות'המפטון, קאלום צ'יימברס בן ה-19, שחתם חוזה ארוך טווח תמורת כ-12 מיליון ליש"ט. צ'יימברס, בוגר מחלקת הנוער של סאות'המפטון והקפטן של נבחרת הנוער של אנגליה, רשם עד 21 הופעות בקבוצה הבוגרת בלבד, וערך את הופעת הבכורה שלו לפני שנה, אבל לארסן ונגר זה לא הפריע לפתוח את הארנק ולשלם עליו את אותו סכום שהוציא על דבושי.

"אנחנו מאוד שמחים שקאלום הסכים להצטרף אלינו", אמר ונגר. "הצורה בה הוא התאקלם בפרמיירליג בעונה שעברה בסאות'המפטון, בגיל כל כך צעיר, הראתה שיש לו יכולות יוצאות מהכלל. אני משוכנע שהוא יצליח כאן".

צ'יימברס עצמו אמר אחרי החתימה: "אני מאושר להצטרף לארסנל, הערצתי את סגנון המשחק שלהם, זו אחת הקבוצות הטובות באירופה בשנים האחרונות. אני כבר מחכה להצטרף לחברים החדשים שלי ולהתחיל להתכונן לעונה".

המגן הצעיר הוא השחקן החמישי שעוזב את סאות'המפטון בקיץ הזה, אחרי אדם ללאנה, לוק שואו, דיאן לוברן וריקי לאמברט. אגב, הסכום שהקדושים קיבלו עבור החמישה? לא פחות מ-121 מיליון יורו. מי שעדיין לא איבד מחוש ההומור שלו הוא מנג'ר הקבוצה, רונאלד קומאן, שהעלה את התמונה הבאה לחשבון הטוויטר שלו, תחת הכיתוב: "אימון":

מאמן סאות'המפטון רונאלד קומאן מפרסם תמונה של מגרש האימונים. מתוך חשבון הטוויטר של רונאלד קומאן, צילום מסך
מאמן סאות'המפטון רונאלד קומאן מפרסם תמונה של מגרש האימונים/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של רונאלד קומאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully