וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר הפלייאוף

רגע לפני הפיינל פור, הקבוצה של דיוויד בלאט דרסה 65:94 את גלבוע/גליל והשלימה 1:3 בסדרה. טיוס (18 נק') הוביל

שחקן הפועל גלבוע/גליל ריק ג'קסון מול שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. מגד גוזני
טיוס עם משחק מצוין/מגד גוזני

רק לפני חמישה ימים הפועל גלבוע/גליל עליון הדהימה את מכבי תל אביב במשחק מספר 2 של סדרת רבע גמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל והשיגה שוויון באולמה הביתי. הערב (שני), ארבעה ימים לפני שהם פוגשים את צסק"א מוסקבה בחצי גמר הפיינל פור, הצהובים-כחולים נראו הרבה יותר טוב ואחרי רבע ראשון חלש להחריד, הם התפוצצו בהמשך ודרסו את הקבוצה של שרון דרוקר 65:94 כדי להשלים 1:3 בסדרה ולהיות הקבוצה הראשונה שמעפילה לפיינל פור המקומי. אלכס טיוס (18 נקודות) ודייויד בלו (17) הובילו את החבורה של בלאט.

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נראה חד. בלו/קובי אליהו

מהלך המשחק

האורחים פתחו בצורה איומה ואחרי קצת יותר משש דקות של כדורסל התוצאה עמדה על 6:7 לזכות גלבוע/גליל, שגם היא הפגינה יכולת חלשה. עד סוף הרבע היכולת הדלה של שתי הקבוצות נמשכה ומכבי סיימה את עשר הדקות הראשונות ביתרון 11:15.

המשחק השתפר מעט בפתיחת הרבע השני. בלו וטיוס מצאו את הסל, אבל גלבוע לא ויתרה ושלוש נקודות עונשין של בוינטון קבעו 21:21, שש וחצי להפסקה. אוחיון הוסיף שלשה ואז גם חטיפה ודאנק נדיר עבורו, אבל המשחק נותר צמוד. בלו צלף שלשה ודרוקר לקח טיים אאוט. 29:33 למכבי, שתי דקות למחצית. בלו חימם את הידית והשלים שלוש שלשות ברציפות. מכבי ירדה להפסקה ביתרון 32:39.

מכבי פתחה בסערה את המחצית הראשונה ובלו השאיר לטיוס אסיסט נהדר לדאנק, בדרך ל-32:45 ופסק זמן של המארחים. גלבוע לא ויתרה ועם ריצת 0:8 צימקה שוב, 42:49 למכבי, חמש דקות לסיום הרבע. היקמן צלף שלשה מטורפת ומכבי שוב ברחה. הרבע נגמר ב-52:67.

הבריחה נמשכה גם בפתיחת הרבע האחרון והמשחק הפך במהרה לגארבג' טיים, כשמכבי תל אביב בדרך לחצי גמר הפלייאוף. סמית' העלה ל-59:78, שבע דקות לסיום. זה נגמר עם 65:94 מוחץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קלעו לגלבוע: ריק ג'קסון 17 ( 7מ-14 מהשדה, 8 ריבאונדים), קני בוינטון 16, טוני יאנגר 11, עמית שמחון 10, ג'ראלד רובינסון 7 (1 מ-8 משלוש), דשון סימס 4, אנטון קזרנובסקי, בר ראובן, סטו דגלאס ונמרוד טישמן שיחקו ולא קלעו. גלבוע קלעה 5 מ-22 מהשלוש.

קלעו למכבי: אלכס טיוס 18 (7 מ-7 מהשדה, 4 מ-4 מהעונשין, 7 ריבאונדים), דייויד בלו 17, ריקי היקמן 13, דווין סמית' 11 (11 ריבאונדים), טייריס רייס 11, יוגב אוחיון 11, גיא פניני 7, אנדריאה ז'יז'יץ' 2, בן אלטיט 2, ארד הררי וג'ו אינגלס שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully