וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפני: ”אני חי את החלום”, ג’רארד: ”ננסה שוב”

סיטי חגגה אליפות, נאסרי פרגן: ”שמח עבור פלגריני”. המנג’ר: ”חבורת שחקנים אדירה”. ג’רארד מסכם: ”התואר לא רחוק”

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אילו חגיגות. סיטי מאושרת/רויטרס

גבירותיי ורבותיי, מנצ'סטר סיטי עשתה זאת. הקבוצה של מנואל פלגריני הבטיחה הערב (ראשון) זכייה באליפות שנייה בשלוש שנים אחרי 0:2 קליל בבית על ווסטהאם. ליברפול, שניצחה 1:2 את ניוקאסל במשחק המקביל הייתה חייבת הפסד של סיטי כדי לזכות בתואר אך נאלצה לראות את התכולים חוגגים על חשבונם. לפני שתי עונות שער של סרחיו אגוארו מול ק.פ.ר עמוק בתוספת הזמן הבטיח לסיטיזנס את התואר אך הפעם סיטי לא עשתה דפיקות לב לאוהדיה ושערים של נאסרי (39) וקומפני (49) הבטיחו את הניצחון והאליפות עוד הרבה לפני הסיום.

סינמה סיטי: מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות אנגליה

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אליפות מיוחדת כל כך עבורו. פלגריני/רויטרס

מנג'ר האלופה, מנואל פלגריני אמר לאחר הזכייה: "אני מאמן חבורת שחקנים אדירה, מועדון ענק ואוהדים נפלאים. ניסיתי להישאר רגוע לאורך המשחק כדי לקבל החלטות נכונות, אבל כשאתה זוכה בתואר, כל השנה הארוכה יוצאת ממך. זה מראה עד כמה עבדנו קשה ברגעים הקשים של העונה. אנחנו הקבוצה הטובה בליגה".

פלגריני המשיך ואמר: "זו היתה עונה מאוד מיוחדת עבורינו. לא התחלנו טוב אבל אני חושב שהדבר הכי חשוב שעשינו זה שאחרי 6 משחקי חוץ, כשהשגנו רק נקודה מתוך 18 אפשריות, אמרתי לשחקנים שחייבים לעשות שינוי. הם האמינו בי ואני חושב שמאותו רגע עד עכשיו אנחנו הקבוצה עם הכי הרבה נקודות שהושגו בחוץ. הם תמיד האמינו בדברים שאמרתי להם לגבי איך שאני רוצה שנשחק, ואיך אני חושב שהכדורגל צריך להיות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהד מנצ'סטר סיטי מניף שלט שלוגע לשחקני ליברפול סטיבן ג'רארד, לואיס סוארס. Jon Super, AP
ואי אפשר בלי עקיצה לג'רארד וסוארס. אוהדי סיטי/AP, Jon Super

סמיר נאסרי, הקשר הצרפתי של סיטי תיאר את ההרגשה: "זו הרגשה מדהימה. זה התואר השני שלי בשלוש שנים. זו הייתה ליגה מדהימה לאורך כל העונה. אין מילים לתאר את ההרגשה שלי עכשיו. אולי בעוד שעה או שעתיים נעכל את זה. אני כל כך שמח גם בשביל המאמן שלנו כי זה התואר הראשון שלו באנגליה".

נאסרי המשיך לפרגן למנואל פלגריני ואמר: "הוא נשאר רגוע לאורך כל העונה ואמר לנו לשחק התקפי. זה היה תענוג לעבוד איתו. אני חושב שהמשחק של צ'לסי מול ליברפול הביא לתפנית של העונה".

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי (משמאל) עם פאבלו סבלאטה. רויטרס
אין מילים לתאר. נאסרי/רויטרס

ג'ו הארט, שוער מנצ'סטר סיטי נזכר באליפות הקודמת: "אי אפשר לחזור על מה שהיה מול ק.פ.ר. סיימנו את העונה הזו בצורה חזקה מאוד כשהיינו צריכים. כולנו ווינרים עם אופי חזק ועם צוות מקצועי נהדר ואנשים שעובדים עבור סיטי".

הארט סיכם את העונה מבחינה אישית: "זו הייתה עונה נהדרת עבורי. היו לי רגעי משבר במהלך העונה ופנטילימון תפס את מקומי, אבל התגברתי על זה ויצאתי מזה מחוזק".

אוהדי מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
אופס, הם עשו זאת שוב. אוהדי סיטי/רויטרס

קפטן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני חגג: "תשכחו מהכסף ומהכל. כילד אתה חולם על זכייה בתארים ואני מרגיש שאני חי את החלום. אנחנו בונים מועדון. זו לא קבוצה שתזכה בתואר פה ושם. בעונה הבאה אנחנו צריכים להיות טובים יותר. אם אתה רוצה להיות חלק ממועדון גדול זה חייב להיות תואר אחד מיני רבים".

סטיבן ג'רארד, ליברפול. רויטרס
הניסיון יתרום להם. ג'רארד/רויטרס

מנגד, בליברפול עוד פיללו לנס, אבל כבר בשלב מוקדם הבינו שהערב הזה לא יסתיים באליפות שלהם. "אם מישהו היה אומר לי שנגיע למשחק האחרון של העונה עם סיכוי לזכות באליפות, הייתי לוקח את זה בתחילת העונה", אמר קפטן המייטי רדז, סטיבן ג'רארד. "אבל כשחקן כדורגל, אתה תמיד רוצה יותר. היה לנו חוסר מזל - היתה לנו הזדמנות אדירה, אבל לא השגנו אותה. מה אפשר לעשות? נרים את עצמנו וננסה שוב".

ג'רארד המשיך ואמר: "רק כשהגעתי לגיל 33 חוויתי מאבק אמיתי על תואר האליפות. חבורת השחקנים כאן היא צעירה מאוד, והניסיון שהחבר'ה קיבלו מרכבת ההרים הזו הולך להיות מאוד משמעותי. אני מאמין שהתואר אינו רחוק מאיתנו אם נמשיך לספק הופעות כפי שהיו לנו העונה".

מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס. Laurence Griffiths, GettyImages
יודע מה צריך לשפר לקראת העונה הבאה. רוג'רס/GettyImages, Laurence Griffiths

מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס ניסה לראות את הצדדים החיוביים של העונה: "זה היה נהדר, היה לנו מסע מדהים העונה וזה הישג גדול של השחקנים. זו זכות גדולה עבורי להיות המנג'ר כאן. המועדון הזה עזר לאוהדים לחלום העונה, והמטרה שלנו היא להמשיך את המומנטום עם תמיכת האוהדים. כמובן שלהגיע לארבע הראשונות היתה המטרה שלנו, וזה מאוד החמיא לנו כשדיברנו עלינו כעל מועמדת לזכייה. שיחקנו כדורגל פנטסטי, כבשנו יותר מ-100 שערים וברמה הזו זה הישג מדהים. אנחנו יודעים איפה אנחנו צריכים להשתפר, ננסה להשתפר בקיץ ואני כולי תקווה שנהיה כאן גם בעונה הבאה".

על הטענות כי קבוצתו לא עמדה בלחץ ברגעים המכריעים של העונה אמר המנג'ר: "לפעמים זה קורה. אני לא חושב שמישהו יכול להגיד שלא התמודדנו עם הלחץ. ב-14 המשחקים האחרונים ניצחנו 12 מתוכם, סיימנו בתיקו אחד, ומן הסתם היתה לנו תוצאה אחת לא טובה מול צ'לסי, שם הם הגינו מאוד מאוד טוב ולא הצלחנו להשיג את הניצחון. אבל השחקנים נתנו לנו את הצ'אנס לזכות באליפות". לסיטי אמר רוג'רס: "אני רוצה לברך אותם, הם זכו בליגה, יש להם מנג'ר אדיר וחבורה של שחקנים ברמה עולמית, כל שמגיע להם כל הכבוד. לקחנו אותם עד למשחק האחרון עם קבוצה שסיימה שביעית בעונה שעברה ואני יודע שאנחנו יכולים להשתפר".

שחקן ליברפול לואיס סוארס מודה לקהל יחד עם בנו. GettyImages
התמודדו או לא התמודדו עם הלחץ? סוארס/GettyImages

המספרים שמאחורי האליפות

* מנצ'סטר סיטי לקחה אליפות למרות שצעדה בפסגה רק 15 ימים - פחות מכל אלופה אחרת בתולדות הפרמיירליג.

* מנצ'סטר סיטי סיימה את העונה עם 102 שערים וליברפול עם 101. השיא נותר 103 שערים ושייך לצ'לסי של קרלו אנצ'לוטי (2009/10). לראשונה בפרמיירליג שתי קבוצות מסיימות עונה עם מעל 100 שערים.

* מנואל פלגריני הוא המנג'ר הראשון ב-134 שנות ההיסטוריה של מנצ'סטר סיטי, שזכה באליפות ובגביע הליגה באותה עונה.

* זו הפעם הראשונה מאז 1977/78 שמנצ'סטר סיטי מסיימת יותר ממקום אחד מעל מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully