וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לא יישאר בהפועל ת"א אם הקבוצה לא תגיע לאירופה

ביקורת במועדון נגד המאמן: "ברגע המכריע הוא עסוק במאבקי כוח". דומב מועמד להחליפו, תאומים מנסה להחזיר את אלי כהן

ההפסד אמש של הפועל תל אביב להפועל באר שבע (2:1) החזיר את הלחץ למועדון האדום. לאחר ההפסד הוטחה ביקורת על המאמן רן בן שמעון, שעתידו במועדון עדיין בסימן שאלה. על אף שהפועל תל אביב שלטה אמש במשחק והייתה עדיפה ברוב שלביו, את אנשי ושחקני המועדון האדום זה לא עניין ואלה לא חסכו ביקורת ממאמן הקבוצה. "דווקא ברגעים המכריעים של העונה במקום להתרכז בניצחונות רן עסוק במאבקי כוחות", אמר גורם במועדון. "לא מספיק שאת איליץ' הוא השעה אחרי תקופה מאוד טובה שלו, למה הוא השעה את אבוטבול כשאנחנו בסגל כל כך חסר, ועוד על מה? כנראה שהתקופה הטובה של הקבוצה קצת בלבלה אותו. ברגעים כאלו רואים כמה החלטה מצד רן ומצד עידו חג'ג' להקפיא את קולין הייתה טפשית וחסרת מחשבה".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"כנראה שהתקופה הטובה של הקבוצה קצת בלבלה אותו". בן שמעון/מגד גוזני

אם נראה היה עד השבת האחרונה שאנשי הפועל תל אביב עושים מאמצים גדולים לקבל תשובה חיובית מבן שמעון לעונה הבאה, כשאלה ניסו לשכנע אותו לקצץ כמחצית משכרו כדי שיישאר במועדון, ההפסד אתמול שינה הלך הרוח בקבוצה. נכון לעכשיו, אם הפועל תל אביב לא תשיג את הכרטיס לאירופה ותאבד את המקום הרביעי בן שמעון לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה: "אם לא נסיים מקום רביעי אז גם אם רן יסכים לקיצוץ של 80 אחוז הוא לא יהיה בהפועל", אמרו בקבוצה. יתרה מזאת, במועדון כועסים על בן שמעון שעדיין מעכב את החלטתו ולא השיב אם הוא רוצה להמשיך בקבוצה בחוזה מקוצץ. אם יבטיח את המקום הרביעי כבר השבוע, המועדון ידרוש ממנו תשובה לגבי העונה הבאה.

אם בן שמעון לא ימשיך הדעות במועדון חלוקות בקשר למחליפו. משה תאומים מנסה להחזיר את אלי כהן ה"שריף" לקדנציה נוספת במועדון ואילו ישנם לא מעט אנשים התומכים במינוי של אסי דומב למאמן הראשי וזאת במסגרת צעד נוסף שמתוכנן בקיצוץ התקציב לעונה הבאה. בכל אופן, זהות המאמן תוכרע עד סוף השבוע אם הפועל תצליח להבטיח את המקום הרביעי.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
האיש שתאומים רוצה לראות על הקווים. אלי כהן/קובי אליהו

בנוסף, עתידו של גילי ורמוט עשוי להיות מוכרע בקרוב. אתמול הגיעו לבלומפילד נציגים של ויטסה ההולנדית לעקוב אחרי עומר דמארי ובסארט עבדורחימי, אולם מי שלכד את תשומות לבם היה לא אחר מורמוט שבו גילו עניין לאחר המשחק. קשה כרגע להעריך האם ההולנדים יעברו הצעה על הקשר, אך בשל ההיכרות הקודמת עמו מהקדנציה הקצרה שעשה במדינה ייתכן שויטסה תנסה להעביר אותו לשירותיה. ורמוט עצמו לא שולל מעבר שכזה, אך לא בטוח אם ירצה עוד הרפתקאה מחוץ למדינה. כמו כן, הקשר ימתין עד סיום העונה בשבוע הבא כדי להכריע האם הוא יישאר בהפועל. אם רוכש לא יגיע והפועל תאלץ לבצע תכנית הבראה ורמוט לא יישאר בקבוצה שהעדיפות שלו היא מעבר למכבי חיפה. הקשר כרגע שולל מעבר ליריבה העירונית מכבי תל אביב ולכן סיכויים גבוהים אם לא ימשיך באדום ינדוד צפונה לכפר גלים.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. מגד גוזני
נציגי ויטסה באו לראות את דמארי והתרשמו דווקא ממנו. ורמוט/מגד גוזני

"רצינו והתכוננו טוב למשחק ואפילו שלטנו ברוב שלבי המשחק אבל לא השכלנו להבקיע", סיכם יגאל אנטבי את המשחק המאכזב מבחינת האדומים. "אני מקווה שביום שלישי זה ייראה אחרת ונעשה את העבודה בסכנין. לא יודע אם זה הזכיר את מה שהיה בתחילת העונה, מה שהיה אז היה. היינו טובים יותר היום והפסדנו וחבל. זו שעה מאוד קשה לשחק כדורגל ואני לא מתרץ. שורה תחתונה שאתה לא מבקיע אתה מקבל. הכדור לא נכנס ואין מה לעשות זה הכדורגל. חבל מאוד, גם היו שני פנדלים שהגיעו לנו".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים: אוראל דגני, בריאן חרסיסיץ' (במרכז), יגאל אנטבי. מגד גוזני
"מקווה שביום שלישי זה ייראה אחרת ונעשה את העבודה בסכנין". אנטבי ודגני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully