וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הובסה, יובנטוס זכתה באליפות בלי לשחק

הג'אלורוסי נכנעו 4:1 בקטאניה ויובה זכתה באליפות שלישית ברציפות. מילאן ניצחה את אינטר 0:1 בדרבי דלה מדונינה

שחקן קטאניה, מריאנו איסקו. AP
החגיגה של קטאניה היא גם החגיגה של יובנטוס. מריאנו איסקו/AP

יובנטוס זכתה היום (ראשון) באליפות איטליה, למרות שהמשחק שלה במסגרת המחזור ה-36 בסרייה א' יתקיים רק מחר (22:00, נגד אטאלנטה). הזכייה הגיעה בזכות ההפסד של רומא לקטאניה והפער בפסגה עומד של שמונה נקודות, כשלקבוצה מהבירה נותרו שש.

זה הסקוטדו השלישי ברציפות של יובה וה-30 בסך הכול (לא כולל אליפויות הקאלצ'יופולי כמובן). מילאן ואינטר שחולקות את המקום השני בטבלת כמות האליפויות, זכו 18 פעמים כל אחת.

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי. Maurizio Lagana, GettyImages
יסתפק במקום השני. טוטי/GettyImages, Maurizio Lagana

קטאניה - רומא 1:4

רומא לא ניצחה את קטאניה בחוץ מאפריל 2007 ולא עשתה את זה גם היום. רצף תשעת הניצחונות של הג'אלורוסי נקטע והחגיגה הייתה כולה של יובנטוס וגם של המארחת, שנחלצה מהמקום האחרון לראשונה אחרי שמונה מחזורים רצופים.

מריאנו איסקו - אחד משמונה ארגנטינאים בהרכב של הסיציליאנים - כבש צמד בדקות 26 ו-34 ובני ארצו, גונסאלו ברחסיו ופאבלו באריינטוס, הוסיפו בדקות 56 ו-79. פרנצ'סקו טוטי צימק זמנית ל-2:1 בדקה ה-37, אבל לא מנע תבוסה.

זו הרביעייה הראשונה שרומא סופגת מאז פברואר 2013 ופתאום מאזן הספיגות של קבוצת ההגנה הכי טובה באיטליה העונה, עומד על 23, כמו של יובנטוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גונסאלו ברחסיו, שחקן קטאניה. Maurizio Lagana, GettyImages
ארבעה שערים מתוצרת ארגנטינה. ברחסיו/GettyImages, Maurizio Lagana

מילאן - אינטר 0:1

ניצחון יוקרתי לרוסונרי ופתאום אחרי 18 נקודות מ-21 אפשריות, הם במאבק על מקום באירופה. נייג'ל דה יונג - לא שחקן שמרבה לכבוש - נגח פנימה אחרי הגבהה של מריו באלוטלי בדקה ה-65 והשער שלו, הראשון מאז אוקטובר 2012, הספיק בשביל להכריע את הדרבי דלה מדונינה. אינטר נותרה עם 57 נקודות, למילאן יש כבר 54. אצל המפסידה, וולטר סמואל שפתח ודייגו מיליטו שנכנס כמחליף, רשמו דרבי מילאנזי אחרון בקריירה אחרי שנים ארוכות בצד הכחול-שחור של העיר. חאבייר סאנטי שיפרוש בתום העונה, לא שותף.

נייג'ל דה יונג שחקן מילאן חוגג. GettyImages
הכריע את הדרבי. דה יונג/GettyImages

אודינזה - ליבורנו 3:5

מחצית ראשונה משוגעת שהסתיימה ב-2:5, הספיקה בשביל להעניק לאודינזה שלוש נקודות ולהנחית את ליבורנו למקום האחרון - אם כי היא עדיין לא ירדה. אנטוניו די נטאלה הגדול כבש צמד (19 בריבאונד אחרי החטאת פנדל ו-45), ולמרות שהודיע מוקדם יותר העונה שהוא יפרוש בתום העונה, הוא סימן לאוהדים בפריולי שהוא נשאר. החלוץ בן ה-36 גם עלה היום למקום השמיני בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה האיטלקית עם 189 שערים, תוך שהוא עובר את ג'וזפה סיניורי ואלסנדרו דל פיירו. עמנואל באדו (21) רוברטו פריירה (34) וגבריאל סילבה (44) הוסיפו לזכות אודינזה. לליבורנו כבשו פאוליניו (13), דנילו (28, עצמי) וג'אמל מסבאח.

קייבו - טורינו 1:0

החמורים המעופפים היו יכולים לעשות צעד גדול בדרך להישארות בליגה במקרה של ניצחון, אבל הסתבכו. שער עצמי של ג'נארו סארדו בדקה ה-54 הכריע את ההתמודדות וטורינו שבמקום השישי, עדיין חולמת על עליית מקום והשתתפות באירופה.

גנואה - בולוניה 0:0

פארמה - סמפדוריה 0:2
לפארמה: אנטוניו קסאנו (8), אסקיאל סקלוטו (90).

מילאן - אינטר (21:45)

אנטוניו די נטאלה, שחקן אודינזה. AP
ציון דרך מצוין. די נטאלה/AP

(עדכון ראשון: 17:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully