וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אנחנו מפורקים". מרטינו: "אני אשם בכישלון"

ברצלונה נותרה המומה אחרי התיקו מול חטאפה: "זרקנו לפח את התקווה האחרונה, לא שיחקנו העונה ברמה המצופה מאיתנו". קבלו את שבעת משחקי השפל שעלו לבארסה בתואר

ליאו מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
ככה נראית כל התקופה האחרונה של ברצלונה/GettyImages

אם מישהו בברצלונה עוד חלם לסיים את העונה הזו עם תואר ולשמור על האליפות, כנראה שהחלום הזה התנפץ סופית אמש (שבת), כאשר לאפיטה כבש עבור חטאפה בקאמפ נואו בדקה ה-92 וקבע 2:2 מדהים בסיום. משמעות התיקו היא שאתלטיקו מדריד, עוד לפני המשחק שלה היום מול לבנטה, מקדימה את בארסה בשלוש נקודות ומחזיקה במשחק חסר. למעשה, הקטאלנים בדרך הבטוחה לסיים במקום השלישי, שכן לריאל מדריד שמאחוריהם יש שלוש נקודות פחות, אבל גם שני משחקים להשלים.

"להתראות ליגה, להתראות", זעקה הכותרת ב"אל מונדו דפורטיבו": "יותר התרגשות מכדורגל במשחק המחווה לטיטו, שסימל יותר מכל עוד שלב בכישלון של מרטינו". המאמן עצמו נשמע שבור ואמר: "זה לא מה שציפינו שיהיה. הכול קרה בגלל טעויות שלנו. לא היינו מרוכזים ושילמנו על כך ביוקר. נתנו כל מה שאפשר כדי לזכות באליפות, בלי קשר לחישובים ולמתמטיקה. ברור שאפשר היה לעשות הרבה יותר, היינו רוצים לעשות יותר. אם אנחנו לא מסוגלים לנצח את המשחק הזה, לא מגיע לנו להמשיך להיאבק על האליפות. אני האשם העיקרי בעונה הרעה של ברצלונה".

גם צ'אבי נשמע די המום: "לא שיחקנו ברמה שאנחנו מצפים מעצמנו לשחק לאורך העונה הזו. אנחנו מפורקים. זרקנו את כל התקוות האחרונות לפח עם התיקו הזה. עשינו עונה לא טובה, יותר מדי דברים שליליים. לא היינו תחרותיים או טובים מספיק, ביותר מדי אספקטים של המשחק. חייבים לבדוק מה קרה ולתקן, בתקווה שבעונה הבאה נחזור למקום בו אנחנו מצפים להיות".

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
לוקח אחריות. מרטינו/GettyImages, David Ramos

בעיתון "ספורט" הקטאלני כבר התפנו לסכם והציגו את "18 הנקודות שהלכו לאיבוד בשבעה משחקי שפל בלתי נסלחים". זו רשימת המשחקים, שעל פי העיתון עלתה לבארסה בתואר:

1) ה-0:0 באוסאסונה במחזור התשיעי.
2) ה-1:1 בחוץ מול לבנטה במחזור ה-20 ("אחד המשחקים הכי גרועים של 'עידן מרטינו'", על פי העיתון).
3) ההפסד 3:2 בבית מול ולנסיה במחזור ה-22 ("פיאסקו המרכזי").
4) ההפסד 3:1 לסוסיאדד במחזור ה-25.
5) ההפסד 1:0 לויאדוליד במחזור ה-27.
6) ההפסד 1:0 לגרנאדה במחזור ה-33.
7) ה-2:2 אתמול מול חטאפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully