וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: דופרי מתנדנד, ניסים ולנדסברג על הכוונת

2.5.2014 / 15:05

האדומים כבר חושבים קדימה: רייט מחוזר, פרחוסקי ישודרג ולקיצ'ן יש הצעות מאירופה. כל התוכניות לקיץ חם במלחה

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג מול שחקן מכבי חיפה טרנס רודריק. קובי אליהו
מבוקש. לנדסברג/קובי אליהו

הפועל ירושלים ניצחה אמש (חמישי) את הפועל חולון 83:89 במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף, אולם מאחורי הקלעים כבר עמלים על העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודעו הפרטים לגבי התוכניות של ראשי הקבוצה לעונה הבאה: קברניטי המועדון רוצים שמרבית שחקני הקבוצה ימשיכו, זאת כדי ליצור המשכיות בקבוצה.

מברייסי רייט, שסיכם עד תום העונה, מרוצים מאוד ואף העבירו לו מסרים כי רוצים שימשיך. רייט עצמו מעדיף קבוצת יורוליג, אולם לא שולל להמשיך בשורות האדומים.

עם ארטיום פרחוסקי, שהביע רצון להישאר, מאמינים כי ניתן לסכם בקרוב על חוזה ארוך טווח תמורת שדרוג כספי לחוזהו. דרווין קיצ'ן חתום לעונה נוספת והקבוצה רוצה לממש את האופציה עליו, אולם בסביבת השחקן מספרים כי יש לשחקן הצעות מאירופה. על כן מסתמן כי הפועל ירושלים תשדרג כספית את חוזהו בתמורה לחתימה על חוזה ארוך טווח. עם ג'וש דאנקן כבר היו מגעים, אך לא מעט קבוצות - כולל מכבי תל אביב - ממתינות שחוזהו יסתיים, כך שהמו"מ עמו טרם צלח.

רונלד דופרי הפועל ירושלים מול גיא פניני מכבי תל אביב. קובי אליהו
ימשיך? דופרי/קובי אליהו

מי שמתנדנד וכרגע נראה שלא ימשיך הוא רונלד דופרי. גורמים במועדון לא בטוחים שישתלם להמשיך עם הסמול פורוורד, שקולע 12.1 נקודות לערב בליגת העל.

בגזרת הישראלים, שוקלים בקבוצה להתחזק באפיק ניסים - אך תהיה פנייה אליו רק לאחר שחוזהו עם אילת יסתיים. כך לגבי סילבן לנדסברג, אם האחרון יחליט שלא להמשיך במכבי. חוזהו של יניב גרין יסתיים בסוף העונה, אך לאור היכולת הטובה שלו בעונה הנוכחית בקבוצה ישקלו להאריך את חוזהו לעונה נוספת. ליותם הלפרין ולליאור אליהו יש חוזים לעונה הבאה, אך לאחרון אפשרות להציג הצעה מקבוצה אירופית, כשלהפועל ירושלים תהיה זכות השוואה.

מהנהלת הפועל ירושלים נמסר בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים לחוזים של שחקנים בתקשורת, כל ספקולציה אחרת הינה בגדר המצאה בלבד".

0:1 ברבע הגמר: הפועל ירושלים ניצחה את חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully