וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "כולם עזרו לי לשבור את השיא, אבל אני מחפש את התואר"

הפורטוגלי שכבש צמד ועלה ל-16 שערים העונה בליגת האלופות מכוון להגיע עד הסוף אחרי ה-0:4 הענק על באיירן מינכן. ראמוס נרגש: "ריאל במקומה הטבעי, רוצים להגשים את החלום". צ'אבי אלונסו יחמיץ את הגמר: "חייבים לשנות את החוקים". אנצ'לוטי: "הדברים עבדו מושלם"

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. AP
התרגש מהצמד. ראמוס/AP

לזה קוראים חילופי שלטון. ריאל מדריד רשמה הערב (שלישי) תצוגה ענקית והעפילה לגמר ליגת האלופות, אחרי שהדיחה את האלופה המכהנת באיירן מינכן עם 0:4 מדהים באליאנץ ארנה ו-0:5 בסיכום הכללי. ערב המשחק, רבים האמינו בסיכוייה של באיירן מינכן לבצע מהפך ולנצל את הביתיות כדי לנצח בפער גדול יותר משער אחד, אך הבלאנקוס הגיעו במטרה לפרק מהשנייה הראשונה. סרחיו ראמוס כבש צמד נדיר בדקות 16 ו-20 שהוציא את הרוח מהמפרשים של באיירן מינכן, וכריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, היה שם כדי לנעוץ את שני המסמרים האחרונים, עם צמד משלו. אנצ'לוטי מחכה כעת למנצחת במפגש הכפול בין צ'לסי ואתלטיקו מדריד.

0:4 ענק לריאל מדריד על באיירן מינכן

תצוגה שתיזכר לדורות: הניצחון הגדול של ריאל במספרים

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד חוגג. AP
תמיד קיווה שזה יקרה. קרלו אנצ'לוטי/AP

מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי נשאל האם ציפה לניצחון כזה: "זה משהו שאתה תמיד מקווה שיקרה. אני שולח חיבוק חם לכולם. השחקנים שלנו עשו עבודה גדולה. כשכולם עובדים כך יחד, אתה יכול להוסיף את האיכות והדברים עובדים בצורה מושלמת". כשהזכירו לו שריאל מעולם לא ניצחה במינכן, השיב האיטלקי: "אני כבר ניצחתי".

גיבור חצי הגמר סרחיו ראמוס, שכבש צמד וגם הצטיין בהגנה לפני שהוחלף כדי לא לספוג צהוב שימנע ממנו לשחק בגמר, אמר בסיום: "זה חלום להבקיע שני גולים למען הקבוצה, אבל הכי חשוב זה ששיחקנו ביחד. ריאל מדריד חזרה למקום הטבעי שלה - הטופ של אירופה. מעולם לא יצא לי לשחק בגמר ורדפתי אחרי זה, נתנו משחק מושלם, עכשיו אפשר להגשים לחלום. אני רוצה להודות לכל האוהדים שהגיעו למינכן וגם לאלה שעודדו אותנו מהבית".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
לקח אחריות על ההפסד. גווארדיולה/AP

כריסטיאנו רונאלדו, שקבע שיא חדש לעונה אחת בליגת האלופות כשהגיע ל-16 שערים והשאיר מאחור את מסי עם 14, אמר: "היה לנו מזל בסופו של דבר. זה לא פשוט לנצח כאן, אבל הבקענו בשלב מוקדם וזה עזר. ידעתי שאני צריך שער כדי לשבור את השיא, וחיפשתי אותו. כל הקבוצה עזרה לי. זה היה בישול מצוין של בייל. אני שמח מאוד מהשיא, אבל מה שאני רוצה זה לזכות בתואר".

הפורטוגלי החמיא למאמנו האיטלקי, ואמר: "הגיע לנו להעפיל לגמר אחרי שלושה הפסדים בחצי הגמר. ממשחק למשחק אנצ'לוטי שינה את הכול, גם מבחינה מנטלית, וכולם מוכנים כדי להיאבק על התואר, וזה לא משנה מי היריבה שתעמוד מנגד".

צ'אבי אלונסו, שיחמיץ את הגמר בליסבון לאחר שביצע עבירה מטופשת בדקה ה-38 על בסטיאן שווינשטייגר בזמן שהקבוצה שלו צעדה ביתרון בטוח, היה נרגז בסיום: "מבחינה אישית זו אכזבה גדולה מבחינתי. הייתי על המגרש וראיתי שהשופט מוציא לי כרטיס צהוב. החוק הוא לא הוגן בכלל. אתה משחק 13 משחקים, מקבל שלושה צהובים ואיכשהו...חייבים לשנות את זה, למרות שזה לא הזמן לדון בזה". ההרחקה של אלונסו תמנע מהקשר להופיע לגמר ליגת האלופות השלישי בקריירה שלו אחרי שהוא התייצב במעמד המכובד עם ליברפול נגד מילאן ב-2005 וב-2007.

שחקן ריאל מדריד צ'אבי אלונסו יושב על הדשא באכזבה אחרי שקיבל כרטיס צהוב מול באיירן מינכן. רויטרס
הרגע הכי עצוב בערב. אלונסו מבין שהוא יחמיץ את הגמר/רויטרס
אוהדי באיירן מינכן מאוכזבים. רויטרס
האוהדים המאוכזבים של באיירן/רויטרס

גארת' בייל היה מאושר בסיום המשחק: "תוצאה פנטסטית, עבדנו קשה מאוד ושיחקנו מצוין. הגיע לנו לנצח. תענוג להיות בגמר, יש עוד משחק אחד שחייבים לנצח בו. כולם נתנו 100 אחוז. זאת הסיבה שחתמתי בריאל ורציתי לשחק במועדון הכי גדול בעולם".

לוקה מודריץ', אחד המצטיינים של ריאל מדריד במשחק, התגאה: "זו תוצאה מדהימה. בשני המשחקים הוכחנו שאנחנו טובים יותר מבאיירן מינכן. לחץ? היה חשוב לא להפסיד במשחק הזה, אחרי חצי הגמר הקודם. נכון לעכשיו, אין קבוצה טובה יותר מריאל מדריד".

לוקה מודריץ', כריסטיאנו רונאלדו, סמי חדירה שחקני ריאל מדריד. GettyImages
כבר מצהירים: אנחנו הטובים באירופה. לוקה מודריץ' עם כריסטיאנו רונאלדו וסמי חדירה/GettyImages
פפה שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
השמחה והתוגה. פפה חוגג בין שחקני באיירן/AP
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. רויטרס
התבוסה הביתית הגדולה בתולדות באיירן/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים עלייה לגמר ליגת האלופות. GettyImages
ועכשיו: לליסבון. שחקני ריאל חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully