וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש? "דייויד מויס מועמד לטוטנהאם"

באנגליה טוענים כי המנג'ר הסקוטי שפוטר השבוע ממנצ'סטר יונייטד מוערך מאוד על ידי יו"ר התרנגולים דניאל לוי

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בדרך לטוטנהאם? מויס/רויטרס

לפני פחות משבוע דיווחו כלי התקשורת באיטליה כי מסימיליאנו אלגרי, מאמן מילאן לשעבר, כבר חתום בטוטנהאם ויתמנה למנג'ר התרנגולים בעונה הבאה. אלא שהימים האחרונים והסוערים בכדורגל האנגלי עשויים להביא לתפנית דרמטית והערב (חמישי), מדווח ה"סטנדרט איבינינג" הלונדוני כי המועמד החדש של טוטנהאם לתפקיד הוא לא אחר מאשר דייויד מויס, שרק לפני יומיים פוטר מתפקידו במנצ'סטר יונייטד.

בקבוצה מלונדון עדיין קיימים חילוקי דעות משמעותיים לגבי מויס, אולם אחד המעריצים הגדולים ביותר שלו הוא היו"ר דניאל לוי והוא עשוי להיות בעל המילה האחרונה בעניין. לוי שקל להביא את מויס לקבוצה כבר ב-2012, כמחליפו של הארי רדנאפ, לפני שהחליט ללכת על אנדרה וילאש בואש, שפוטר במהלך העונה הנוכחית והוחלף בטים שרווד.

אחד השיקולים המשמעותיים ביותר עבור טוטנהאם, שרוצה לבנות אצטדיון חדש, הוא השיקול הכלכלי. גם לואי ואן חאל הוזכר כמועמד לתפקיד, אולם הוא צפוי לדרוש משכורת הרבה יותר גבוהה ממויס ועשוי למצוא את עצמו, על פי דיווחים אחרים, כמנג'ר יונייטד.

בינתיים, האיש שהחליף את מויס באברטון ומוביל אותה להצלחה העונה, רוברטו מרטינס, אמר: "אף פעם לא נעים לראות מנג'ר שמאבד את עבודתו. אנחנו מכירים את מויס ויודעים שהוא יחפש במהרה את האתגר הבא שלו. הוא אדם חזק עם מנטליות של מנצח ואני בטוח שהוא יידע להתאושש. לא יהיו חסרות לו אפשרויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully